Feed on
Posts
Comments

Citro-briedas

Nu ir nudažė kažkokie debilzaineriai vargšą Citroeną… 🙁

Dar pora kadrų


A propos: prasukau savaitgalį savo senu-nauju Citroenu 750km – autobanu iki Palangos ir atgal (greitis ~115km/h), pakeliui aplankant keletą provincijos vietų. Vidutinės kuro sąnaudos – 5,67ltr zirzelino/100km. Panašu, kad HDi pateisina taupaus motoro vardą.

22 Responses to “Citro-briedas”

  1. pričkus parašė:

    Matyt būsiu kažką pražiopsojęs – įsigyjai ratus?

    • grumlinas parašė:

      Būsi pražiopsojęs 😉
      http://www.grumlinas.lt/?p=31569

      • scania parašė:

        Jau prisinaravyjai kerosinką keravot? 😉
        Taupumas kaip taupumas, dujom irgi važiuojama. Bet bent jau man tai dyzelis draugiškesnis nei benzinas. Lygesnė motoro trauka, lygiau greitis laikosi 🙂 Kur kas lengviau „stovėti ant savo greičio“ 😀
        Nes niekas neerzina labiau, kaip prieky koks keselys, kurios važiuoja nuo 80 iki 100 km/h… 😀 😆 :mrgreen:

  2. Taškas parašė:

    Numeris, kad ir uždengtas – lietuviškas. Reiškia, mašinikė dekoruota pas mus? Tai ji gal kokio citrogenerolo, bu, brangiai tas dekoras atsieina? Ir mašinikė gal XXI amžiaus?

  3. Marius parašė:

    Nenuostabu, kai panašiai yra „maskuojamas“ koks koncepcinis/bandomasis/netrukus išleidžiamas į prekybą modeliukas, kad paparacų nuotraukose prasčiau matytųsi tam tikros eksterjero detalės, bet kai šitaip padaroma su eiliniu mašiniuku…

    …užminsiu ant mazolio 🙂 „prie ruso buvo geriau“ – už panašius durnizmus iškart būtų gavę baudą – kiek žinau, mašiną buvo galima dažyt tik taip, kaip nurodyta dokumentuose, ir jokių ten įvairiaspalvių tapetų! 🙂

    • scania parašė:

      Įvairiaspalviai tapetai būtų gal ir gražu, jei tik būtų padaryti talentingai. O čia,matosi, kruopštus darbas, bet be jokios minties. Pamargino, kaip išėjo, kaukolės ir ir riestainiai gal net kažką simbolizavo… 😀 Bet autorius nei mašinos stilių jaučia, nei užsakovo stiliaus neperprato, nei geba sukurti ornamentą ant netiesinio paviršiaus 😀
      Rūpestingo darbininko darbas ten, kur galėjo būti talentingo dizainerio kūrinys… 🙁
      Kaip ten skamba apie samdymą: jei nori laimėti šuolio į tolį varžybas, tai nesamdyk dešimt šoklių, kurie nušoka po metrą, o vieną, kuris nušoka dešimt metrų 😀

      • Taškas parašė:

        O vis dėl to – tai kurių metų tas C?

        Dėl tu su ru su (TSRS)- kiek žinau, galėjai savo mašiną nusidažyti ir kita spalva, bet reikėjo mašinos pase įrašą padaryti. Kaip ir variklį pasikeitus.

        Kitas reikalas – visi sunkvežimiai – žali, kad karo atveju nereikt laiko gaišti.

        O lengvos mašinos -VISOS – buvo „na učiote v vojenkomate“, karo atveju – atiu būtų 🙂

        Kaip požeminiai garažai virstų slėptuvėmis.

        • proffanas parašė:

          C mašinėlė- palyginus šviežia, pagaminta po 2008-ųjų.
          O sunkvežimiai buvo ne vien žali; pats važinėjau su žydru gaziku, ir atsimenu taipogi žydrakapočius ZILus. Teisybė, tai buvo jau prie Gorbačiovo; rusų laikų pabaigoje.

          • Sveikas parašė:

            Viskas paprasta – sunkvežimiai prieš techninę apžiūrą buvo dažomi dažais, kokius turėjai sandėlyje. O sandėlyje tebūdavo juodi, vieno tono rudi (grindiniai), žali, mėlyni, pilki, šviesiai pilki (balti), ir, savaime suprantama , kultiniai raudoni. Kartais atsirasdavo salotiniai, geltoni dažai. Dažydavai tik ta spalva, kuri įrašyta techniniame pase. Norint keisti auto spalvą, reikėjo išimti naują techpasą, o tai jau ištisa procedūra.

    • grumlinas parašė:

      Čia (mano kategoriška nuomone) šūdžurnalio „Panelė“ šūd-dizainas, o ne konceptas ir tiek…

  4. Viskas labai gražu ir nereikia čia keiktis. Ir žurnalas juokingas ten, ir tapetai gražūs. Tai bent mašina linksmai atrodo, o ne kaip katafalkas.

  5. mdz parašė:

    Zyzelius yra gerai. Aš šį savaitgalį turėjau progos tuo įsitikint, kai bekeliaujant diržas (generatorius, kondicionierius, žalio kraujo širdis) trūko. Benzinui tai būtu pasibaigę riedučių paieška, o zyzeliui… Teko apsisukti ir parriedėt į servisą.
    Žinau žinau, negalima, bet jei švelniai, atsargiai…