Kaip ir buvo žadėta, šiandien su klubo kolega xminde nuvykome pas 1952 metų gamybos Citroen Traction Avant 11BL savininką mašiniuko apžiūrėti iš arčiau. Na ką gi – mašina po restauracijos, beveik idealios būklės (kiek to galima tikėtis iš 57 metus turinčio automobilio). Spalva pilka, bet turiu nuraminti – kitokių spalvų automobilių tuo metu praktiškai negamino (ir 2CV, ir HY klasikinė spalva – pilka), nes kažkur reikėjo panaudoti tonų tonas karo laivams paruoštų dažyti pilkšvų dažų.
Pasišnekėję su šeimininku ir jo žmona bei padraugavę su dviem biglėmis (čia tokia šunų veislė – bigliai), pavažiavome iki Pažaislio. Pakeliui kėlėme susidomėjimą – vistik toks daiktas nekasdien po Kauną nardo. Iš išorės TA žymiai mažesnis, nei viduje – esmi ne pačio mažiausio ūgio ir turiu problemų įsitalpindamas į Xsara klasės automobilius. Čiagi nebuvo jokių problemų netgi gale, kojos pilnai laisvos, nors galinė sėdynė greičiau dviems nei trims keleiviams pritaikyta. Kas labai nustebino – aukštos lubos, nes virš galvos man liko erdvės bent per tris pirštus. Apmušalai labai kuklūs, tačiau taip ir turėjo būti – pokarinis minimalizmas. Torsijonai, kai įsėdome trys vyrai, dirba puikiai, awto rieda minkštai.
Prie Pažaislio vienuolyno pafotografavome ir pabendravome, o pavakare sugrįžę Kaunan aptarėme galimybes automobilį pamatyti platesnei citro-fanų auditorijai, pvz, per DS’2009.
Nuotraukos sudėtos į galeriją – pradžioje darytos mano labiau dokumentinės – gana detalus automobilio apifotografavimas, kad citro-fanai galėtų apžiūrėti, kas tai per aparatas. Galerijos gale – keletas kolegos xmindės darytų fotkių arčiau meno.
Vienžod, grožėkitės 🙂

Citroen Traction Avant 11BL nuotraukų galerija