Feed on
Posts
Comments

Kaip ir buvo žadėta, šiandien su klubo kolega xminde nuvykome pas 1952 metų gamybos Citroen Traction Avant 11BL savininką mašiniuko apžiūrėti iš arčiau. Na ką gi – mašina po restauracijos, beveik idealios būklės (kiek to galima tikėtis iš 57 metus turinčio automobilio). Spalva pilka, bet turiu nuraminti – kitokių spalvų automobilių tuo metu praktiškai negamino (ir 2CV, ir HY klasikinė spalva – pilka), nes kažkur reikėjo panaudoti tonų tonas karo laivams paruoštų dažyti pilkšvų dažų.
Pasišnekėję su šeimininku ir jo žmona bei padraugavę su dviem biglėmis (čia tokia šunų veislė – bigliai), pavažiavome iki Pažaislio. Pakeliui kėlėme susidomėjimą – vistik toks daiktas nekasdien po Kauną nardo. Iš išorės TA žymiai mažesnis, nei viduje – esmi ne pačio mažiausio ūgio ir turiu problemų įsitalpindamas į Xsara klasės automobilius. Čiagi nebuvo jokių problemų netgi gale, kojos pilnai laisvos, nors galinė sėdynė greičiau dviems nei trims keleiviams pritaikyta. Kas labai nustebino – aukštos lubos, nes virš galvos man liko erdvės bent per tris pirštus. Apmušalai labai kuklūs, tačiau taip ir turėjo būti – pokarinis minimalizmas. Torsijonai, kai įsėdome trys vyrai, dirba puikiai, awto rieda minkštai.
Prie Pažaislio vienuolyno pafotografavome ir pabendravome, o pavakare sugrįžę Kaunan aptarėme galimybes automobilį pamatyti platesnei citro-fanų auditorijai, pvz, per DS’2009.
Nuotraukos sudėtos į galeriją – pradžioje darytos mano labiau dokumentinės – gana detalus automobilio apifotografavimas, kad citro-fanai galėtų apžiūrėti, kas tai per aparatas. Galerijos gale – keletas kolegos xmindės darytų fotkių arčiau meno.
Vienžod, grožėkitės 🙂

Citroen Traction Avant 11BL nuotraukų galerija

19 Responses to “Citroen Traction Avant 11BL”

  1. MariukasM parašė:

    Visada įdomu prisiliesti prie tokios technikos, pamatyti kaip anksčiau viso to kūrėjai mąstė.

  2. grumlinas parašė:

    Stulbinantis paprastumas, minimalizmas ir funkcionalumas. Rimta problema – vairas be stiprintuvo, kas priekiniams varantiems ratams stovint vietoje pasukti reikalauja nemažų fizinių pastangų

  3. xminde parašė:

    Ale toks iškirtinis pasijauti niūrioje 15-20 metų senumo LT autoūkio apsuptyje 🙂

  4. grumlinas parašė:

    -› xmindė – nu jo, TA tiesiog švietė naujumu ir originalumu.
    Iš kitos pusės – jei ne didžiuliai firmų logotipai – fig atskirtum kokį naujutėlį būmūvū nuo kokio naujutėlio hundajū 😀

  5. Marius parašė:

    Ta proga gal sudomins ir pas delfį rastas video apie Citroen Traction Avant:
    http://tv.delfi.lt/video/iVX9PgVJ/

  6. Marius parašė:

    Persiprašau, nepamačiau, kad senesniame įraše jau yra nuoroda į šį video 🙁

  7. grumlinas parašė:

    -› Marius – čia tas pats TA 😉 Mumi reportažą pastebėjo kiek anksčiau, nes šeiminykas informavo mano kolegą apie filmavimą.
    Tarp kitko, šeimininkas – buvęs Girdzausko, Brundzos autolenktynių komandų automechanikas.

  8. Kostas parašė:

    Gerulis.Kokios kuro sąnaudos gal yra žinoma netyčia? 🙂

  9. grumlinas parašė:

    -› Kostas – kažkaip neužklausiau. Bet būtina į dabartinius benzinus pilti specialų priedą, kad gautųsi tipo etiliuotas benzinas

  10. scania parašė:

    Jei teisingai supratau – tai kabinos apšildymas nuo motoro radiatoriaus? Paprastas sprendimas, man ir pačiam teko tokį naudoti rusiškame traktoriuje 🙂

  11. grumlinas parašė:

    -› scania – taip, nuo motoro radiatoriaus. Analogiška sistema yra ir 2CV, ir jos pilnai užtenka, anot važinėjančių ančiuku ir šaltu oru.

  12. scania parašė:

    Tokias sistemas patys gamindavomės 🙂 Ypač virveliniuose ekskavatoriuose, ten nebuvo tepalinių radiatorių 🙂 Net nežinodami, kur to išradimo šaknys 😉

  13. grumlinas parašė:

    -› scania – tai kad turbūt to išradimo šaknys gilų prieškarį siekia 😉

  14. Klebonas parašė:

    Netyčia užklydau į jūsų diskusijas. Turiu įsigijęs 15 CV Traction Avant Familiale 1955 metų, kurį dabar restauruoju. Kaip tik šiandien pas meistrą apžiūrėjau, jau nudažytą. Nesu patyręs šituose reikaluose, todėl kyla daug klausimų dėl salono ir kitų automobilio mazgų restauravimo. Gal galėtumėte padėti susisiekti su 11BL savininku, gal ką patartų, nes lietuviškuose tinklapiuose informacijos nerandu.

  15. grumlinas parašė:

    -› Klebonas – perduosiu prašymą savininkui, bet ne anksčiau, kaip pirmadienį – visi kontaktai darbiniame kompe. Nebent savininkas perskaitys šitą komentarą anksčiau 😉

  16. Klebonas parašė:

    Būsiu labai dėkingas

  17. xminde parašė:

    Gerbiamas Klebonas – kai Jūsų Tractionas atgims, nepasikuklinkite apie tai pasigirti, būtų labai smagu, kad citrofanų tauta pasipildytu dar vienu unikaliu modeliu :).

  18. liuka parašė:

    ….bet juk tai parodo kad lietuvoj gyvenimas gereja.nes atsirada kas investuoja i antikvariata.
    geros naujienos ateina su pavasariu

  19. svečias parašė:

    gruodžio 13 d.
    „12.15- 12.30 renkamės Bažnyčios gatvėje čia – http://www.maps.lt/map/query.aspx?actio … 5f745e0b68
    Po to kolona su TA priešakyje važiuosime iki Vytauto bažnyčios ir jos papėdėje senojoje prieplaukoje padarysime foto. Kas galite nepamirškite atsispausdinti – http://www.traction.fr/affichette_75ans.jpg

    Prašome nevėluoti.
    Jei kils klausimų – mano tel. 8-698-70776

    Ačiū už entuziazmą.“

    (xminde)