Feed on
Posts
Comments

Bemaklinėdamas po internetus, radau tokį, rodos, eilinį straipsnį apie automobilių remontą Dramblio Kaulo Krante (jį bando vadinti Kot’d’Ivuar-ar-kaip-ten, bet man tai primena dantų taisymą per užpakalį). Kodėl straipsnis mane sudomino? Pagaliau pamačiau realias Citroën sukurto, bet niekad Prancūzijoje negaminto modelio Baby Brousse fotkes. Besidomintiems straipsnis Citroenet’e. Apart jo, fotosesijoje dalyvauja ir 2CV bei jo palikuonis, gamintas trumpiau, nei pats 2CV, Dyane.
Šiaip tai labai įdomu pamatyti, kad šitie pepelacai, kurie pas mus jau patapo egzotišku antikvaru, kažkur Afrokoje tebenaudojami kaip kasdieniniai awto.
Toliau nuorodos į fotkes iš straipsnio ir trumpas komentaras, rekomenduojama tik nefokiškų awto mėgėjams.


Pirmame plane raudonas Dyane, antrame kairėje baltas 2CV



Centre baltas Baby Brousse, kairiau žalias baby Brousse



Centre baltas Baby Brousse, kairėje baltas 2CV, dešinėje žalias baby Brousse



Kairėje smėlinio Dyane užpaklais, centre žalias baby Brousse, dešinėje (galimai) rudas baby Brousse



Baltas 2CV



Žalias Baby Brousse



Raudonas Dyane, antrame plane kairėje baltas 2CV



Iš dešinės į kairę: žalias Baby Brousse, baltas Baby Brousse, baltas 2CV



Mėlynas Baby Brousse, antrame plane kairėje smėlinis Dyane



Iš dešinės į kairę: smėlinis Dyane, žalias Baby Brousse, baltas Baby Brousse, baltas 2CV

10 Responses to “Citroën ir Afrikoje Citroën”

  1. scania parašė:

    Jei važiuoja su tokia priežiūra, tai idealios mašinos 🙂

    • grumlinas parašė:

      Visi jie ant 2CV bazės, t.y. kaimo kalvio lygis

      • scania parašė:

        Idealios mašinos. Tokio lygio automobilių vargu ar kas sugebėtų sukurti. Iš dabartinių dizainerių.
        Talento nebeturi, nes į darbą juos ima pagal naujausias metodikas 😀

        • grumlinas parašė:

          Inžinierių nebeliko irgi…

          • scania parašė:

            Net nebepavadinau inžinieriais 😀
            Volksvagenio motoristai prisiekė, kad ekologinių normų pasiekt neįmanoma. Kai kiti gamintojai telpa į tas normas 😀
            Čia yra įrodymas, kad inžinierių net volksvagenys nebepasamdo 😉

  2. scania parašė:

    Beje, nežinau dabar, kaip PSA inžinieriai neša DS, 2CV, TA vėliavą 😉

    • grumlinas parašė:

      Jie nebeneša, bo dvasios ten nebėra, vien bapkių troškimas

      • scania parašė:

        Kol nepačiupinėjau varžtelių, negaliu taip sakyt 🙂
        Spėju, kad taip gali būti, kai skaitau naujienas apie hidropakabos atsisakymą, bet neteigsiu 🙂
        Gali būti, kad vėl citrininėsiu, jei kada bus laikas c8, tai ir pamatysiu 😉

        • grumlinas parašė:

          Šiaip kokios tos C8 šaknys – neaišku, bo ten ir Pežas, ir Lančia, ir Fiatas viename butelyje supilti su Citroenu