Categories: autocitro

14 Comments

Voldemaras · 2012/01/17 at 08:57

Rekomenduoju:
http://www.youtube.com/watch?v=4UbIU-mCVCw

    grumlinas · 2012/01/17 at 09:02

    Kas drįstų ginčytis? 😉
    Tik tie naujieji bumerangai mane užp*… 🙁

      Andu · 2012/01/17 at 10:14

      tiesiog prarasta pirminė idėja – man labiausiai patinka kukli 1960-ųjų „eglutė“

        grumlinas · 2012/01/19 at 00:59

        Yep, tai buvo radikalus perėjimas nuo klasikinių ševornų, bet sėkmingas IMHO

Andu · 2012/01/17 at 10:15

…racionalus (ir tuo žavintis) minimalizmas 🙂

Day · 2012/01/17 at 10:53

Jo, kaži ar kas išeina sutaupyti kuriant šiuolaikinius auto. Važiuoju ir peršasi mintis- tokį svorį vežiojames šlangų, vamzdžių, „apšivkių“, plastmasių, porolonų, kilimų, laidų, el.varikliukų, siurbliukų, klapaniukų, vožtuviukų ir kt., o lengvinamas auto pagrindinių detalių sąskaita, kurios vis labiau darosi vienkartinės kartu su auto (pampersėja), o rezultatas beveik niekuo nesiskiria nuo taško A iki B. Skiriasi tik išaugusia auto kaina. O taip norisi paprastumo, pasiemei atsuktuvą ar rakčioką kokį paveržei, nulūžo privirinai ar psidarei kitą, viskas matosi, keturi maždaug laidai, o ką. Pažiūri istorinius auto net seilė…………

    proffanas · 2012/01/17 at 11:43

    Automobilių masė auga pagrinde dėl gausėjančių visokių saugos bei vis sudėtingėjančių kuro tiekimo sistemų sąskaita. Mažėja tik dėl silpninamų konstrukcinių (nešančiųjų) elementų, bei dėl naudojamų lengvesnių medžiagų. Finale, vidutinės klasės europietiškas/japoniškas automobilis kaip prieš 40m svėrė 1300-1600kg, tiek pat sveria ir dabar. Truputį pagerėjo jų variklių naudingumo koeficientas, todėl jie sunaudoja mažiau kuro; truputį pagerėjo aerodinamika, bet esmė liko ta pati, vadintina neefektyvumo viršūne: kad iš taško A į tašką B pervežti vos 70kg sveriančią subinę, kartu tempiamasi dar pusantros tonos… O kiekvienam gramui pajundinti ir jį pristatyti į tą reikiamą tašką, naudojamas kuras. Bet prieš 40m automobilio gedimui pašalinti dažniausiai pakakdavo „kuvaldos, zubylos ir kažkokio Mato“, tai dabar reikia turėti kompiuterį, programas ir, pageidautina, aukštąjį išsilavinimą…
    Viską susumavus, šioje šakoje pramonės šakoje progreso bemaž neįžiūriu. Kita vertus, TPV ar Tata Nano konstrukcija- nukrypimas jau į kitą pusę; hiperminimalizmu turbūt vadintųsi… 🙂

    POP · 2012/01/17 at 19:17

    „rezultatas beveik niekuo nesiskiria nuo taško A iki B“ – nu biški skiriasi 🙂 jei reiktų ant kalėdų numinti su nešildomu 2CV iš Vilniaus į Klaipėdą, manau pasijustų 🙂

      proffanas · 2012/01/17 at 19:35

      Pala pala; jei be suktybių, tai ir žiūrėk tą pačią automobilių klasę 🙂 . Ultrašiuolaikiniame Tata Nano daugumoje modifikacijų salono šildymas irgi nenumatytas 😉

      Day · 2012/01/17 at 20:50

      Taigi ir rašau beveik. Kad tik šildymas svertų toną.
      Beje, ar visi 2CV nešildomi?
      Daugiausia visiems taškas A yra namai, o B darbas už 10 km.

Taškas · 2012/01/17 at 11:33

Kažkur skaičiau, kad Henris Fordas I skardinės Lizos laikais manė, jog auto turi būti vienodas ir prieinamas visiems – kaip juoda duona – tokią pat valgo milijonierius ir elgeta.
Ilgą laiką HFI nepasidavė įtikinėjimams, kad tai klaidinga filosofija ir vos vos spėjo pakeist ją.

    grumlinas · 2012/01/19 at 01:00

    Lygybė neturi būti painojama su lygiava 😉

xminde · 2012/01/18 at 14:51

kada į konservatoriją važiuojame?

    grumlinas · 2012/01/19 at 00:52

    O čia reikia rimtai pamąstyti

Comments are closed.

Related Posts

citro

Amazonė

Antras mano turėtas Citroën’as buvo ribota serija (2000 vnt.) išleistas modelis CitroënXantia Prestige, spalva žalia Amazonie métallisé, todėl ir gavo Amazonės vardą. Detaliau apie šį modelį – prancūziškai, o ir rekomenduoju visą ribotų serijų modelių Read more…

citro

Permatomi Citroenai

Vienas iš man įdomiausių dalykų apie automobilius – jų „permatomos“ schemos, kur atskleistos įdomios techninės detalės.

citro

Citroen BX Break

Mano Citro-istorija prasidėjo 1999 m. nuo 1989 m. gamybos BX Break TRD Technic. Tai sumąsčiau papostinti kelias fotkes – ne savojo, bet šiaip BXų 🙂