Pasibaigus Pirmajam pasaulinam karui, per keturis mėnesius nuo karo pabaigos atlikta Quay de Javel gamyklos rekonstrukcija, pereinant nuo artilerijos sviedinių prie automobilių gamybos. Nutarta gaminti masinės gamybos (100 automobilių kasdien – didžiausia gamyba Europoje) palyginti nebrangų automobilį, skirtą plačiam naudojimui.
1919 gegužės 28 dieną pradėta 10CV Type A, pirmojo Europos masinės gamybos automobilio, gamyba. Automobilis aprūpintas 1327cc benzininiu varikliu (18AG/2100apm), 3 bėgių pavarų dėže, išvysto 67km/h greitį ir sunaudoja 6.2ltr/100km. Kaip standartinę įrangą, turi elektrinį starterį, elektros šviesas, atsarginį ratą ir minkštą stogą. Automobilio kaina – 7.950FF. Iki 1921ųjų birželio pagaminti 24.093 Type A.
1921 balandį pasirodo Type A Sport, de luxe atviras turistinis automobilis, gamintas mažomis serijomis. Elegantiškas, žemai pakabintas keturvietis kėbulas, aprūpintas 1452cc benzininiu varikliu su lengvo lydinio stūmokliais (22AG/2100apm) ir 3 bėgių pavarų dėže. Įvertintas 9CV, jis važiuoja 75 km/h greičiu ir naudoja 8.5ltr/100km. Tarp 1921ųjų balandžio ir 1921ųjų gruodžio pagamintas 671 Type A Sport.
Type A modelį pakeitė Type B.

UPD. Kolegos Galvydo dėka – dar pora „gyvo“ Type A nuotraukų iš Elizejaus laukų

Wikipedija straipsnis


Nuotraukos surinktos iš laisvų interneto šaltinių