Vienas įdomiausios išvaizdos Citroënų, sukurtas didžiųjų Bertoni ir Oprono. Dėl papildomų langelių kabinos priekyje-apačioje, skirtoje palengvinti parkavimąsi prie šaligatvių, gavo „Belphégor“ pvadinimą, nes buvo panašus į tuomet labai populiaraus serialo herojų. Paskutinis iš tikrųjų Citrosunkvežimių: 1967 m. Michelin (kuris valdė Citroën) nupirko bankrutavusį auto-gamintoją Berliet, kuris specializavosi sunkvežimių ir autobusų gamyboje. Siekiant optimizuoti kaštus, Belfegorų gamyba perduota į Berliet gamyklą, kuri juos gamino iki 1972 m. Savo ruožtu, 1973 m. Michelin pardavė subankrutavusį Citroën Peugeot’ui, o sunkvežimių gamyklą Berliet – amžinam Citroën konkurentui Renault’ui 😀
Septyni Belfegorai šeštadieniui
Geg 14th, 2016 by grumlinas








Įvertinant tai, kad Belphegor’ai buvo gaminami septintam XXa. dešimtmetyje ir anksčiau,
tai KamAZ’ai dizaino požiūriu atrodo varganai…
Tai ne tik KamAZai – greta ir po Belfegoro Berliet kurį laiką gamino awto po bendra „Citroen-Berliet“ marke, tai jie atrodė nykiai http://lautomobileancienne.com/citroen-dauphin-k01-1969-1971/