Feed on
Posts
Comments

Pirmoji jo knyga The River War. An Account of the Reconquest of the Sudan. Kaip į vandenį žiūrėjo:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy. The effects are apparent in many countries. Improvident habits, slovenly systems of agriculture, sluggish methods of commerce, and insecurity of property exist wherever the followers of the Prophet rule or live. A degraded sensualism deprives this life of its grace and refinement; the next of its dignity and sanctity. The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property – either as a child, a wife, or a concubine – must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men. Thousands become the brave and loyal soldiers of the faith: all know how to die but the influence of the religion paralyses the social development of those who follow it. No stronger retrograde force exists in the world. Far from being moribund, Mohammedanism is a militant and proselytizing faith.”


O už šitos ištraukos pacitavimą dabar Britanijoje sodinama į kalėjimą.

11 Responses to “Vinstonas Čerčilis, 1899”

  1. scania parašė:

    Toks va klausimas iškilo, dėl prancūziškų musulmonų – o kam jie lojalūs? Ar Prancūzijai ir patys kovoja prieš teroristus, ar teroristams – ir pridengia juos nuo prancūziškų institucijų?

    • grumlinas parašė:

      Prancūziški musulmoani lojalūs Prancūzijai: kaip kad patrulis policininkas, žuvęs prie to laikraštpalaikio redakcijos, kaip kad košernos parduotuvės pardavėjas, rūsyje paslėpęs aibę lankytojų. O nelojalūs ne musulmonai, o islamistai.

      • scania parašė:

        Aišku. Bet neaišku – o islamistai turi atskiras mečetes?

        • grumlinas parašė:

          xe-xe-xe… inkvizitoriai irgi atskirų bažnyčių netirėjo

          • scania parašė:

            Jei jie laisvai naudojasi musulmonais… Gal su tyliu pritarimu ar bent jau su nuolankiu nutylėjimu? Bažnyčiose mažiau islamistų, nei mečetėse.

            • grumlinas parašė:

              Matai, kad ir kaip nbūtų ant terorizmo bangos generuojama primytyvioji neapykanta islamui – dauguma musulmonų tiesiog nori gyventi čia ir dabar. Krikščionybė persirgo savo kryžiaus žygius, inkvizicijas ir amerikų užkariavimus, kai vėlgi -absoliučiai daugumai krikščionių buvo giliai px krikščionybės nešimas iki šiol dar nepašviestiesiems, o tų nešėjų iš tiesų buvo niekinis procentas.

            • scania parašė:

              Aš ne apie neapykantą. Aš apie musulmonų veidą – kas turi rūpintis, kad musulmonai nebūtų siejami su islamistais? Prancūzų žandarai? Ar jie patys?
              Štai aš apie ką.

            • grumlinas parašė:

              Lietuvių įvaizdis užsienyje analogiškas musulmonų – dėl kažkiek budulių-banditų lietuviai yra budulių-banditų tauta.

            • scania parašė:

              O! Būtent! Nes mes nesusitvarkom su savo banditais. Tai ir garsėjam kaip tauta, kurios banditai jaučiasi laisvi ir pavalgę. Įvaizdis atspindi… 🙁

  2. Kleki Petra parašė:

    Musulmonai, islamistai, dar girdėjau terminą “muslimai“ – kaip jį traktuotį [nekalbu apie šiitus, sunitus, vahabitus, talibus ir įvairias ter. grupes kaip alkaeda…]?

    • grumlinas parašė:

      Šiaip reiktų išskirstyti po stalčiukus:
      Šiitai, sunitai, vahabistai – grynai religinis suskirstymas
      Talibai – politinė grupuotė (sunitų pagrindu), užsiimanti terorizmu kaip priemone pasiekti valdžią
      Al-Kaida – teroristinė grupuotė be politinių ambicijų skirtingai nuo „Islamo valstybės“, kuri šiuo požiūriu analogiška Talibanui, t.y. siekia politinų tikslų.
      Kaslink muslimų – tai čia tas pats „muslmonas“, tik angielskai. Gali būti dar „moslem“, jei ką