Autoriaus nevalia vadinti plagiatoriumi. Jis XXI amžiuje drąsiai pakeitė koncepsiją išplėsdamas formą- jeigu K.Malevičius apsiribojo kvadratu*, čia jau matome stačiakampį.
Be to, ypatingų minčių sukelia ir ypač modernus paveikslo įrėminimas – tai protestas prieš vartotojišką visuomenę ir besaikę globalizaciją. Tai, kad paveikslo negalima kabinti ant sienos vėlgi reiškia…
*buvo nupiešti net trys paveikslai ir visi kvadratai.
Baigiantis XIX amžiui, didžiausiu pavojum sekančiam šimtmečiui miestelėnai įvardijo gatvių užteršimą arkliašūdžiais. Kas tada galėjo pagalvoti, kad galima taip klysti… O vat Malevičius buvo vienas pirmųjų, kas pastebėjo esminę bėdą – tai visuotinis suratėjimas, todėl visokiais kvadratais ir bandė tam protestuoti 🙂
bet šitas Tomas kaip esmę pagavo – mūsiškiai menininkai kreivarankiai žiopliai, nekantrūs paaugliai – kas jiems belieka… 😀
Beje, neseniai išgirdau, kad bažnytėles kirviu statydavo, nes kirviu apdorotas medis „uždaro“ poras, ir medis ilgiau stovi, negu išdraskytas pjūklu. Kuris iš šiuolaikiniu profų statybininkų pavarytų bažnytėlę krivių ir be čviekų?! 😀
Mūsų vaizduotė geresnė, nei mūsų tėvų, bet jų įgūdžiai, na, ne mums… 🙁
Aš visad kartoju, kad mes tol būsime ubagai, kol taikysime nusikalstamai ydingą mažiausios kainos politiką. Už mažiausią kainą gaunama prasčiausia kokybė. Psio.
Kritiko Horacijaus Drapako tezės ruošiamam straipsniui:
Autoriaus nevalia vadinti plagiatoriumi. Jis XXI amžiuje drąsiai pakeitė koncepsiją išplėsdamas formą- jeigu K.Malevičius apsiribojo kvadratu*, čia jau matome stačiakampį.
Be to, ypatingų minčių sukelia ir ypač modernus paveikslo įrėminimas – tai protestas prieš vartotojišką visuomenę ir besaikę globalizaciją. Tai, kad paveikslo negalima kabinti ant sienos vėlgi reiškia…
*buvo nupiešti net trys paveikslai ir visi kvadratai.
😀
Kaži ar ne geriau būtų visuomenei, kad šie stačiakampiai ir rodytų garsųjį Malevičiaus kūrinį, o ne spalvotus tvšou 😀
😀 😆
O ką, mintis 😉
yra ir poziuris i visus Prancuziskus auto 😉
Yra ir toks 😉
Baigiantis XIX amžiui, didžiausiu pavojum sekančiam šimtmečiui miestelėnai įvardijo gatvių užteršimą arkliašūdžiais. Kas tada galėjo pagalvoti, kad galima taip klysti… O vat Malevičius buvo vienas pirmųjų, kas pastebėjo esminę bėdą – tai visuotinis suratėjimas, todėl visokiais kvadratais ir bandė tam protestuoti 🙂
Aha. Protestantas. Juodas. 😉
Kalendorius (plėšomas) šia tema šiandien pasisakė:
Įgūdžiai be vaizduotės yra amatas, o vaizduotė be įgūdžių – modernusis menas.
/Tom Stoppardas/
Modernusis menas – žodis-kaukė, skirtas pakeisti žodį „terlionės“
bet šitas Tomas kaip esmę pagavo – mūsiškiai menininkai kreivarankiai žiopliai, nekantrūs paaugliai – kas jiems belieka… 😀
Beje, neseniai išgirdau, kad bažnytėles kirviu statydavo, nes kirviu apdorotas medis „uždaro“ poras, ir medis ilgiau stovi, negu išdraskytas pjūklu. Kuris iš šiuolaikiniu profų statybininkų pavarytų bažnytėlę krivių ir be čviekų?! 😀
Mūsų vaizduotė geresnė, nei mūsų tėvų, bet jų įgūdžiai, na, ne mums… 🙁
Jų įgūdžiai būtų mums, bet jie per brangūs mažiausios kainos pasaulyje
Geras – „mažiausios kainos pasaulis“ 😀 Tikrai gerai pasakei 😀 Juk iš tikrųjų viskas ant to stovi, ir būtent todėl viskas yra per brangu 😀
Aš visad kartoju, kad mes tol būsime ubagai, kol taikysime nusikalstamai ydingą mažiausios kainos politiką. Už mažiausią kainą gaunama prasčiausia kokybė. Psio.