Feed on
Posts
Comments

Na ką, užpuolus svarbalams, truputį užtrukome su tolimesniu lenkiškų įspūdžiu publikavimu 🙁 Tai tęsiame toliau.

Antrąją kelionės dieną pusryčiaudami aptarėme tolimesnį kelionės planą, nes buvo aišku, kad visi numatyti grafikai pasislinko. Taip ir gavosi – antrąją dieną ne tik pasiekėme Varšuvą, bet ir aplankėme jos Senamiestį.

Dienos kelionės schema

View PL-2011 2 diena in a larger map

Ciechanow: Mazovšės kunigaikščių pilis
Visų pirma nuvažiavome į Mazovšės kunigaikščių pilį. Koks buvo nusivylimas, kai pamatėme, jog pilis remontuojama 🙁 Šiaip taip pavyko susitaryi su darbų vykdytoju, kad įlesitų bent nuo vartų padaryti keletą kadrų. Nors, tiesą pasakius, vidus taip užstatybintas, kad nelabai ir gaila buvo 😉 Kiek vėliau, jau Šlėktų muziejuje pamatėme modelį, kaip atrodys atrestauruota pilis.

IMGP1875

Ciechanow: miestas
Nesėkmingai apžiūrėję pilį, nuvažiavome apžiūrėti kitos vietinės įžymybės – Mazovšės šlėktų muziejaus. Tačiau, pasistatę automobilį (neužmirškite parkomate apsimokėti parkavimo, nes baudas ten dalina greitai) aikštelėje, pamatėme, jog ten yra labai graži pėsčiųjų gatvė. Tad ja pasivaikščiojome-pafotografavome iki pat centrinės miesto aikštės.

IMGP1887

Ciechanow: Mazovšės šlėktų muziejus
Apžiūrėję miestą, pagaliau aplankėme ir tą šlėktų muziejų (bilietai, berods, po 5ZL). Ten kaip sykis buvo vietiniams skautams/harcerams pašvęsta laikina ekspozicija (nieko ypatingo), o iš pastoviai veikiančių ekspozicijų labai įspūdinga paskirta karo metu išnaikintiems vietinimas žydams atminti. Etnografinė ekspozicija – mediniai modeliukai, labai įdomu. Ypač įspūdingas buvo vietinio medžio drožėjo išdrožtas „Žalgirio mūšis“ 😉 Iš šlėktiškų gėrybių – keletas labai gražių baldų ir daug paveikslų (matyt, iš komunistų sunaikintų dvarų).

IMGP1928

Nowy Dwor Mazowiecki: Modlino tvirtovės muziejus
Baigę apžiūrėti Ciechnovo įžymybes, išvažiavome link Nowy Dwor Mazowiecki, kur mūsų laukė Modlino tvirtovė. Atvažiavę susiradome Modlino tvirtovės muziejų (toka nedidelis vienaaukštis pastatas), kurį aplankėme (bilietai, berods, po 5ZL). Ekspozicija – toks ginklų rinkinys, man biškį mėgėjiškai atrodė, bet įdomu.

IMGP1984

Nowy Dwor Mazowiecki: Modlino tvirtovė
Modlino tvirtovė yra milžiniška, jos pažiūrėjimui reiktų skirti bent keletą dienų, tad viskas, ką sugebėjome padaryti – pasivažinėjome po ją ir šiek tiek pafotografavome. Gaila, į DIDŽIULES pagrindines kareivines įeiti negalima – ten iki šiol kariškiai, tačiau pastatas parduodamas. Kad pasikelti į apžvalginį bokštą – reikia surinkti grupę ir susitarti iš anksto. Tai numojome ranka ir nuvažiavome toliau – reikės pasiplanuoti kada specializuotą militaristinę išvyką po Modliną ir pernai aplankytą Boyen tvirtovę.

IMGP2022

Warszawa: Stare Miasto
Važiuodami į varšuvą, iš anksto ir laiku pradėjome ieškotis nakvynės. Teko biškį pasivažinėti po motelius ir noclegus, kol radome tai, kas mums tiko tiek pagal sąlygas, tiek pagal kainą (50ZL/naktis). Išsikrovę daiktus, nutarėme dar aplankyti Varšuvos Senamiestį. Nuvažiavome greitai, susiradome parkingą Senamiesčio kalvos papėdėje ir pasivaikštinėjome. Kaip sykis buvo Varšuvos Sukilimo metinės, tai viusu, kur vyko mūšiai – žvakutės ir vainikai. O pats Senamiestis tikrai įspūdingas, tačiau… Viskas apsiriboja keliais po karo atstatytais kvartalais.

IMGP2063

4 Responses to “Lenkija’2011 – antra diena”

1. Taškas parašė:

Komplimentai Gaspadoriui, -ienei 🙂 ir bendrakeleiviams!!!
    Ir kaip netingite bastytis pas tuos przekus ir dar girtis tuom!!!! Dabartinio vyksmo/ klyksmo šviesoj… Ištrems Tamstas iš Lietuvos širdies, va ir bus jums polonizuotis 🙂

O Gaspadorius net kelias dailias aborigenes Varšuvoj pafotkino prie šitokios kontrolės 🙂

Gal atsimena, kas ten ant paminklinio suoliuko sėdi Ciechanovo miestelyje sėdi (foto 1899)- Fog’as?

(Komplimentai) x n= ir kiek Lt tas kainavo?

2. MariukasM parašė:

Reiks kada ir man savo tyrinėjimus perkelti už sienos, nes Lenkija kol kas tik pravažinėta tranzitu.

• grumlinas parašė:

Yra ten ką apžiūrėti, galima ir su dviračiais kaip pagalbine priemone, pasiplanuoti kelionę.