Feed on
Posts
Comments

Citroën DS5

Šanchajuje pristatytas naujasis vidutinės klasės automobilis Citroën DS5. Pirmosios detalios nuotraukosCitroënët, taip pat techninis aprašymas

32 Responses to “Citroën DS5”

  1. pričkus parašė:

    Ne Citroenščiko klausimas – kodėl Šanchajus??

    • Voldemaras parašė:

      Manyčiau, kad Kinijos ir Indijos rinkos šiuo metu paklausiausios vakariečių automobiliams. Tsakant, nepraleisk šanso…

  2. grumlinas parašė:

    Autoparoda Auto-Šanchajus 2011: http://www.autoshanghai.org/en/

  3. scania parašė:

    Šitas gi be santechnikos?

    • grumlinas parašė:

      Taip, čia citro-peugeotų kategorija 🙁

      • scania parašė:

        Turiu įtarimą, kad visi didieji gamintojai spjovė į vairuotojus ir ėmė pataikauti žurnalams ir reklamai 🙁 Pradėjo gaminti įspūdingai atrodančias – bet ir tiek…
        Pažįstamas dirba naujų VW servise – sakė, kad naujoms būna guoliai byra po 60 000… Vikiška kokybė? VW?! Pypt!
        Citropežo?! PYPT!!!

  4. day parašė:

    O kas čia DSiško? Kodėl pvz. ne AXas.

    • grumlinas parašė:

      Čia bandymas panaudoti Citroen klasikinio supermodelio pavadinimą, įvardinant visokį modernistinį… ėėė… eee… šrotą, švelniai išsireiškiant

      • proffanas parašė:

        Yra visgi ir (r)evoliucijos požymių. Gal neatkreipėte dėmesio, kad hibridas, visgi labai nestandartinis- su dyzeliniu, t.y. ekonomiškesniu ir galingesniu už benzynką varikliu. Tokie praktiškai negaminami.
        Kitas pastebėjimas- kad mašinėlė elektros variklių pagalba patyliukais padaryta kaip 4WD. Tas ligšiol irgi niekur nesutinkama; garantuotai bus imta kopijuoti.
        O kas dėl DSo pavadinimo ekploatavimo, tai mane dėl to irgi siutas ima… Nes jei šis modelis ir turi kažką bent jau originalaus, tai DS3 ar DS4- ničnieko. Nei ryškesnių inovacijų, nei išskirtinumo, nei hidropneumatinės pakabos. Santechnikos nebuvimą DS5-am irgi užskaitau kaip minusą… Įdomus jis man, bet ne tiek, kad kada nors įsigeisčiau įsigyti.

  5. day parašė:

    DSas, švelniai tariant, revoliucinis automobilizme. Gal šitas irgi, tik mes nesuprantam. Nes kitaip „skarbonkė“.

    • grumlinas parašė:

      Tai visa viltis, kad esam gluši ir nesuprantam… nes jei tai, ką matome – tai tada… aj, dzyn…

    • scania parašė:

      Na, jei šitas yra revoliucija – tai kas tada evoliucija? Vienas saugiklis kitos spalvos? 😆
      Ne dabartinių citrodizinierių jėgoms savo senelių lygį pasiekti! 😀
      Aš irgi nė trečdalio nepadaryčiau tiek, kiek mano senelis – tas buvo Meistras…
      Hmmm – o gal todėl tokį vadina revoliuciniu, kad mes patys susmulkėjom? 8)

  6. Taškas parašė:

    Čia, šiaip diletantiškas citrofanų paerzinimas: 🙂

    http://www.15min.lt/gallery/gazas/Naujasis-Volkswagen-Beetle-17059

  7. day parašė:

    2010m. karštyje Kurėnuose, Citromeeto metu, Xmindė išvertė naujojo DSo reikšmę. D – neprisimenu ką reiškia, o S – lygtai spirit. Gal kas žino. Bet tai įtarimo, kad piktnaudžiaujama istorija, man nesumenkino.

  8. day parašė:

    Ačiū

  9. day parašė:

    Different = skirtingas, o Spirit = spiritas. Ką jie turėjo ,,maumeny“. Vis tiek reikšmės vertimo reikia.
    Smalsu.
    Ačiū

    • grumlinas parašė:

      Tiesą pasakius, išsityčiojimas iš santrumpos DS, taip pavadinant ewroboxą, kad ir kokios buvo intencijos, manęs nelabai domina 🙁

  10. day parašė:

    Žmogus kažką darydamas tikriausiai visada galvoja, kad daro gerą, nors sau. Nežiūrint, kad kito atžvilgiu atvirkščiai. Visada pagalvoju ką jis turi omeny. Turbūt per daug apie tai galvoju.

    • grumlinas parašė:

      Galvoti reikia. Bet panašu, kad Citroen manageriai nebevykdo galvojimo proceso. Arba mAno, kad gali prakišti visokias nesąmones po super-klasikiniu brendu. Suprasčiau, jei DSu būtų įvardintas naujas reprezentacinės klasės automobilis su santechnika, bet čia… TFU!

      • scania parašė:

        Makfersonas – pigaus produkto požymis 😀
        Galioja ir santechniniams citrusams 😀
        Ir iš tiesų – bent kiek sportiškesni ar prabangesni prieky turi bent jau dvigubas svirtis 😉

  11. StiiCooper parašė:

    O man tai jokio skirtumo kaip jis vadinasi. Gali būti ir Citroen 407, bet baisiai gražus. Užsidėjau ant desktopo nuotrauką ir jau nusprendžiau nebgalvoti apie tą naują C5, o kolkas dar paeksplotuoti savo P407 ir po kokių metų jau tikiuosi bus galima ir DS5 gauti už kokius 50k. Jeigu neatsiras geresniu tai pirksiu tokį :laižau medų:

    • grumlinas parašė:

      Tau geraiii… o mane pavadinimas nervyja – nu netinka kewlei balnas, nors tu ką 🙁

      • scania parašė:

        Pritariu! Pavadinimo gaila… O juk tikrai pagarbos vertas vardas – kam jį gadinti? 😉