Feed on
Posts
Comments

Vienas iš naujai sukurto PSA koncerno tikslų buvo kiek galima labiau unifikuoti gaminamų autromobilių mazgus. Vienas iš „greitų“ sprendimų, kuriant mikro-klasės automobilį, buvo į Peugeot 104Z kėbulą įstatyti Citroën 2CV variklį, gautą hibridą pavadinant LN. Produktas turėjo tam tikrą pasisekimą rinkoje, tačiau į automobilizmo istoriją aiškiai neįėjo. 😉

1976 Paryžiaus Autosalone pristatomas LN: plokščias 2 cilindrų oru aušinamas 602cc variklis (32AG/5750apm), 4 bėgių pavarų dėžė, 3CV, 120km/h, 5.9ltr/90km. Mažiausias variklis mažiausiame kėbule, 3 durų 4 vietų LN sujungia Citroën mechanines dalis su Peugeot 104 Coupé kėbulu. Homogeniškas dizainas atspindi harmoniją tarp dviejų automobilių gamintojų. Tarp 1976ųjų rugsėjo ir 1978ųjų spalio pagaminti 127.932 LN.

1978 spalį LN pakeičia LNA: 652cc variklis (36AG/5500apm), 4CV, 126km/h, 5.2 ltr/100km. Visa ir LNA tampa pirmais automobiliais pasaulyje su AEI (kietos būsenos elektroninis įpurškimas).

1981 spalį pasirodo LNA Club su pagerinta vidaus įranga.

1982 liepą prie LNA prisijungia LNA 11 E ir 11 RE, su 4 cilindrų 1124cc varikliu.

1983 sausį ribota 2.000 egzempliorių serija pasirodo LNA Cannelle, pagaminta LNA 11E bazėje.
Viso pagaminta 223.772 LNA.

Citroenet straipsnis apie LN
Citroenet straipsnis apie LNA

Wikipedijos straipsnis apie LN ir LNA

Citroën LN ir LNA galerija

Comments are closed.