Feed on
Posts
Comments

1948 metais, panaudojant 2CV variklį, Citroën sukūrė nediduką universalų automobilį, pakartojantį TUB koncepciją. Deja, pagaminus du prototipus, į seriją buvo paleistas 2CV AZU 250 Camionette, kuris buvo ir ilgesnis už Type G, ir mažiau erdvus – matyt, ekonomiškai labiau apsimokėjo panaudoti 2CV važiuoklės ir kėbulo dalis. Tačiau Type G idėjos buvo įgyvendintos didesniame universaliame automobilyje Type H.

Citroënët puslapis apie Type G

Wikipedia straipsnis apie Type G

Citroën Type G galerija

7 Responses to “Savaitės Citroën’as: Type G [1948]”

  1. tomas parašė:

    bjauresnio automobilio noredamas nesugalvosi.

    • grumlinas parašė:

      Tai kad estetika čia nebuvo labai rūpinamasi – FUNKCIONALUMAS visų pirma. O funkcionalumas šito tipo awto dažnai svarbiau už dzindziliukus ir mėlynas neonkes 😉

  2. scania parašė:

    Kas ten minėjo bjauriausią? Fiato multiplą pamiršom?! 😀
    O šitas – kirviu padarytas, taip. Bet vis ne vovlo 740 🙂
    1948 – iki eurobox’ų dar marios laiko; o čia grožio ir nesiekta – bet kažkokios proporcijos ir charakteris yra. Talentingi žmonės kūrė, įdėjo šilumos net ir į išvaizdą, kuri nebuvo būtina 🙂

  3. Giedrulis parašė:

    O man patinka. Puikus dizainas. Tiems laikams superduperultramodernus. Su niekuo (gal tik su H Type) nesumaišysi. Norėčiau tokią igyti ir vėžintis Lietuvos keliais 🙂

  4. voldemaras parašė:

    Ir vėl ranką „pridėjo“ genialieji A. Lefebvre ir F.Bertoni. Andre, būdamas aviacijos inžinieriumi, visą laiką akies krašteliu sekė aviacijos pramonės naujienas. Taigi G ir H modeių gofruotos panelės nužiūrėtos iš…Junkers JU52.

    • grumlinas parašė:

      -> voldemaras – na ir gofruota skarda žymiai tvirtesnė, tad jos plonesnės užtenka – ekonomika turi būti ekonomiškla 😉