Feed on
Posts
Comments

©grumlinas

10 Responses to “Matai, kaip čia francūzas padarė…”

  1. scania parašė:

    Puikus kadras 😀

  2. Adis parašė:

    Tikrai taip 🙂

  3. MariukasM parašė:

    Momentas tai geras pagautas 🙂 .

  4. grumlinas parašė:

    Paskui tas veikėjas mums išdėstė, kad su Volga-21 nepalyginsi – ji žymiai patogesnė ilgoje kelionėje. Nu sutikau, tik kad klasės Volgos21 ir TA11 tai juk skirtingos 😀

  5. MariukasM parašė:

    Aha, patogesnė tam, kas sėdi keleivio vietoje 🙂

  6. grumlinas parašė:

    Aš su Volga-21 vairuotyi mokiausi gi 21oje vidurinėje mokykloje 🙂
    Hmmm, gal reiktų kada postą apie ilgesnį laiką juzintas awto parašyti 😀

  7. MariukasM parašė:

    Man, deja neteko. Bet iš tų kam teko, atsiliepimai nelabai entuziastingi. Tad istorija iš pirmų lupų būtų visai įdomi 🙂

  8. grumlinas parašė:

    Tiesą pasakius, awto kaip awto, gal ta pavarų sviertis prie vairo kai kam baisulingai atrodo, bet kad ir TA pavarų svirtis „ne vietoje“ – ji kyšo iš prietaisų skydelio 😀
    O istoriją gal tikrai reikės surašyti

  9. MariukasM parašė:

    Vat jau ką prancūzai išrado – tai visokie būdai, kaip galima įmantriau kur nors įkišti pavarų svirtį 🙂 Bet juos galima pateisinti: vežant damą, kuri sėdi šalia, pavarų svirtis per vidurį – labiausiai trukdantis dalykas sustojus 🙂

  10. grumlinas parašė:

    Šiaip ta pavarų svirtis tai labai optimaliai išdėstyta su minimaliu skaičiumi traukučių iki pačios pavarų dėžės. Šitą reikalą iš Citroeno be mažiausio sąžinės graužimo nukopijavo Renault, kuri labai ilgai po karo užsiėmė svetimų idėjų vagystėmis