1932 Paryžiaus Autosalonas pristato elegantišką 8CV automobilį su „vienos dalies“ kėbulu, kuris netgi stipresnis už plieninį variantą. Pajėgus išlaikyti autobuso su 22 keleiviais svorį, šis modelis įeis į istoriją kaip „Rosalie„. Jis turi „plaukiantį“ 1452cc (32AG/3200apm) variklį, 3 bėgių pavarų dėžę su sinchronizuotomis antra ir trečia pavaromis. Įvertintas 8CV, automobilis važiuoja 90km/h ir naudoja 9ltr/100km. Gamintas su atviru turistiniu, sedano ir 2 ar 4 vietų atverčiamu arba neatverčiamu stogu kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminta 38.835 Citroën 8.

Vietoj C4 pradedamas gaminti 10 modelis. Žymiai tvirtesnis 1767cc variklis su šoniniais vožtuvais (36AG/3200apm), 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 9ltr/100km. Citroën 10 gaminamas su sedano, atverčiamu ar neatverčiamu stogu, su 2 arba 4 vietomis ir sudedama užpakaline sėdyne arba bagažine, arba atverčiamu ar neatverčiamu stogu „karieta/coach“ kėbulais. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 49.249 Citroën 10.

Vietoj C6G pradedamas gaminti 15, panašus į 8 ir 10, tačiau su 6 cilindrų „plaukiančiu“ 2650cc varikliu (56AG/3200apm). Įvertintas 15CV, jis važiuoja 100km/h greičiu ir naudoja 14ltr/100km. Citroën 15 gaminamas su sedano, atviro turistinio, šeimyninio automobilio ar miesto kupe su atverčiamu stogu kėbulais. Taip pat pagaminta daug „karietų/coach“ ir kabrioletų modifikacijų. Tarp 1932ųjų spalio ir 1935ųjų sausio pagaminti 7.228 Citroën 15.

Lapkritį pasirodo 10L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 1767cc variklis iš Citroën 10. Tuo pat metu išleidžiamas 15L, kur Citroën 8 kėbule įmontuotas 6 cilindrų Citroën 15 variklis.

1933 kovą pasirodo 15GL, geriau įrengta 15 versija, su sedano ir šeimyninio automobilio kėbulais.

Kovą nustatomas naujas greičio rekordas. 8CV „Petite Rosalie“ – su specialiu kėbulu – Montlhéry autodrome sumuša pasaulio nuotolio rekordą, nuvažiuodama 300.000km vidutiniu 93km/h greičiu.

1934 Rosalie serijos modeliai 8, 10 ir 15 modernizuojami, gaminant labiau aerodinamiškus kėbulus ir tą pažymint NH (Nouvel Habillage arba nauja apdaila) – 8NH, 10NH ir 15NH.

Trumpas Vikipedjos straipsnis
Specializuotas prancūziškas puslapis apie Rosalie
Citroënët puslapis apie 8
Citroënët puslapis apie 10
Citroënët puslapis apie 15

UPD. Kolega Galvydas atsiuntė turimo gražaus citrinos spalvos „Rosalie“ modeliuko nuotrauką 🙂

Categories: autocitro

7 Comments

scania · 2009/11/28 at 09:53

300 000 km!!! 1933!!! Dabartinės ne visos tiek važiuos 😀

grumlinas · 2009/11/28 at 10:00

Dabartinės nė viena tiek nevažiuotų. Technlogijos gi visiškai ne tam dabar skirtos

Evaldas · 2009/11/28 at 10:41

Nežinau ką kolegos laikote dabartinėmis mašinomis, bet teko matyti Audi 100 prasukusią 0.5 mln. km.

scania · 2009/11/28 at 10:42

Bet atrodo, kad dabartinės „geresnės“ 😀
Žvelgiant automobilių akimis, tai 1930 – buvo rūstūs laikai, nei tai 98 benzino, nei tau žieminio gazuolio, nei tau asfalto, nei servisų su spec kompiuteriais, nei… nei… nei… 😀
Rūstiems laikams – ir mašinos stipria dvasia 😉
Ne taip, kaip dabartinės – daug gali, gerai atrodo, bet tik šiltnamio sąlygomis 😀

P.S. Dėl „gerai atrodo dabartinės“, tai aš, aišku, perdėjau, ir dar smarkiai 🙂
Visos gražios mašinos jau seniai yra pagamintos 😉

grumlinas · 2009/11/28 at 10:46

-› Evaldas – awdzi 100 yra sena awto.Turime omenyje šiuo metu gaminamus metalo-plastmasės barškučius, skirtus išmesti po 5 metų, nes remontas tiesiog neapsimoka

-› scania – jei ne didžiuliai logotipai – fig tu tas dabartines blėkines atskirtum – ewroboxas ant ewroboxo

scania · 2009/11/28 at 12:20

@Evaldas – audi su pusė milijono – įvykis! 🙂 Įspūdinga!
O mano ksėmas su 0,4 milijono – eilinis ksėmas, daug tokių, jokio čia pasiekimo 😀
Dabartinės – tai, tarkim, nuo 2004 🙂

grumlinas · 2009/11/28 at 13:00

-› scania – ejk jau, nu negali būti, kad francūzas ir dar citrajonas tiek nuvažiuotų. Turbūt garaže, ant kaladžių pakėlęs, prisukai tų kilometrų 😉 Juk taip ir fokišką kokipę galima sugėdinti 😀
Nors dauguma senųjų citroenų tikrai be didesnių problemų po 0,5Mkm prisuka – dyzeliukai jų fantastiškai patvarūs

Comments are closed.

Related Posts

auto

Sakydamas „Reno“, visuomet turiu galvoje…

…“gavno“. Priežastis – Renault yra sąžinės neturintys plagiatoriai, savo laiku pavogę iš Citroen aibę idėjų, kurdami savo Renault 4CV. Kitas jų „žygdarbis“ – iš Citroen pavogta ir užpatentuota stogo ir durų rėmų suvirinimo technologija (Citroen Read more…

citro

Šeštadienio Citro-ilgakojės

Kadangi praėjusį savaitgalį turėjau svarbalų, tai Citro-tema nebuvo išvystyta. Ką gi, senokai matėme Citro-ilgakojes miargynaz, tai laikas naujai jų partijai 🙂 Šįkart jos greta/ant/viduje DSų.

citro

Amazonė

Antras mano turėtas Citroën’as buvo ribota serija (2000 vnt.) išleistas modelis CitroënXantia Prestige, spalva žalia Amazonie métallisé, todėl ir gavo Amazonės vardą. Detaliau apie šį modelį – prancūziškai, o ir rekomenduoju visą ribotų serijų modelių Read more…