Type B ir Type C gamybai artėjant į pabaigą, buvo pradėti kurti jų įpėdiniai. Tuo metu kaip sykis buvo atnaujinta variklių gama ir sukurti du nauji varikliai – 4 ir 6 cilindrų. Atitinkamai buvo nutarta gaminti du bazinius modelius – vieną su 4 cilindrų varikliu (bazė mažesniems automobiliams), o kitą – su 6 cilindrų variklių (bazė limuzinams, sunkvežimiams, autobusams). Atitinkamai buvo sugalvoti ir pavadinimai – AC4 ir AC6 – pagal cilindrų skaičių. Kiek vėliau buvo pradėti naudoti ir supaprastinti pavadinimai C4 ir C6.

1928 Paryžiaus Autosalone pristatomas C4 (dar vadinamas AC4), kuris pakeitė B14G. Šasi ir varikliai nauji ir žymiai tvirtesni, nei anksčiau. Automobilyje įrengtas 1628cc variklis (30AG/3000apm) ir 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, jis važiuoja 90km/h greičiu ir naudoja 8.8ltr/100km. C4 gaminamas su atviru turistiniu, 4 vietų sedano, 6 langų limuzino, 6 vietų šeimyninio, 2 ir 4 vietų su nenuimamu stogu kėbulais. Tarp 1928ųjų rugsėjo ir 1930ųjų gruodžio pagaminti 139.835 C4.
1930 pradėtas gaminti C4 universalus automobilis: 500kg krovinio, 1628cc variklis (30AG/3000aps.min), 9CV įvertinimas. Jis važiuoja 90km/h greičiu ir naudoja 8.8ltr/100km. Universalus modelis sukurtas C4 šeimyninio automobilio bazėje, jame įrengtos nuimamos užpakalinės sėdynės ir dviejų dalių užpakalinės durys.
1930 Paryžiaus Autosalone vietoj C4 pristatomas C4F. Kėbulas yra toks pats, tik trumpesnis 7cm. Viskas yra nauja – 1628cc variklis ant keturių guminių pagalvių (30AG/3000apm), 3 bėgių pavarų dėžė, karbiuratorius, sankaba. Įvertintas 9CV, C4F važiuoja 90km/h greičiu ir naudoja 9ltr/100km. Platesnė šasi naudojama gaminti sedano ir šeimyninio automobilio kėbulams. Tarp 1930ųjų rugsėjo ir 1931ųjų liepos pagaminti 47.576 C4F.
1931 Paryžiaus Autosalone C4F pakeičiamas C4G, kuris yra geresnio dizaino. 1767cc variklis (32AG/2700apm), 3 bėgių pavarų dėžė. Įvertintas 10CV, jis važiuoja 95km/h greičiu. Tarp 1931ųjų rugsėjo ir 1933ųjų spalio pagaminti 55.788 C4G.
1932 balandį pasirodo C4G ir C6G, pirmieji automobiliai su minkšta variklio pakaba, kad sumažinti vibracijas. Šis patobulinimas simbolizuojamas gulbe, skrendančia tarp Citroën ženklo dvigubų ševronų.

C4F ir C6F buvo panaudoti kaip bazė pusvikšriams, kurie dalyvavo ekspedicijoje Croisière Jaune („Geltonasis pervažiavimas“). Juose įrengtos Kegresse-Hinstin važiuoklės, duraliuminio kėbulai ir brezentiniai tentai. Apie pusvikšrius, kuriuos Citroën konstravo kartu su Hinstin firma, planuoju parašyti atskirą postą. Pusvikšrio automobilio tipas buvo labai populiarus tarpukariu ir daugybė tokio tipo automobilių dalyvavo Antrajame pasauliname kare. Jų ypač daug gamino vokiečiai (kurie taip pat panaudojo ir trofėjinius prancūziškus pusvikšrius) ir amerikiečiai.

Trumpas Vikipedjos straipsnis prancūziškai
Specialus puslapis, pašvęstas AC4/C6 ir AC6/C6