Citroën siekė išplėsti automobilių pardavimus į visus socialinius sluoksnius ir interesų grupes, tad nenuostabu, jog moterys tapo viena iš tikslinių grupių. Specialiai joms buvo pradėtas konstruoti nedidukas dvivietis pigus automobilis, pavadintas type C.
1922 Paryžiaus Autosalone pristatomas 5CV Type C. Modelis nudažytas geltonai, todėl pakrikštijamas „petite citron“ („mažoji citrina“). 856cc variklio galingumas 11AG/2100apm, įrengta 3 bėgių pavarų dėžė, važiuoja 60km/h greičiu ir naudoja 5ltr/100km. Šis labai ekonomiškas automobilis pažymi automobilio „demokratizacijos“ pradžią. Jį taip lengva vairuoti ir prižiūrėti, jog jis tampa pirmu „moterišku“ automobiliu. Tarp 1922ųjų kovo ir 1926ųjų gruodžio pagaminta ne mažiau kaip 80.759 Type C.
1925 spalį 5CV Type C gauna trečią centrinę sėdynę užpakalyje ir pakrikštijamas C3 „Trèfle“ („dobilo lapas“). Aprūpintas 856cc varikliu (11AG/2100apm), 3 bėgių pavarų dėže, jis įvertinamas CV, važiuoja 60km/h greičiu ir naudoja 7ltr/100km.

Įdomu tai, kad šis automobilis buvo nuplagijuotas vokiečių firmos Opel, kuri 1924ųjų pradžioje į rinką paleido modelį Opel 4/12 PS. Vienintelis matomas skirtumas – automobilis buvo dažomas žaliai, todėl gavo Laubfrosch („medvarlė“) pavadinimą. Citroën dandė bylinėtis su Opel dėl plagijato, bet šališkas Berlyno teismas atmetė Citroën ieškinį.

Vikipedijos straipsnis apie Type C
Specializuotas 5CV Type C puslapis