2CV oficialūs perdirbiniai

2CV buvo gaminamas pagal licenzijas įvairiose šalyse ir gamyklose, ir kai kur buvo išleistos nedidelės specialiai pagamintų 2CV serijos.
Vienas iš pirmų perdirbinių buvo 1956aisiais iš stiklo pluošto pagamintu kėbulu 2CV „Radar“, gamintas maža serija Citroën Forest gamykloje Belgijoje. Deja, tai buvo komerciškai nesėkmingas gaminys.
Sekantis naujas bandymas gaminti modernesnių formų kėbulą buvo 2CV Bijou, gamintas Citroën Slough gamykloje Didžiojoje Britanijoje. Ir vėl gaminys buvo komerciškai nesėkmingas.
Citroën siekė įsitvirtinti įvairių šalių rinkose ir 2CV tam beveik puikiai tiko dėl paprastos konstrukcijos. „Beveik“ todėl, kad kėbulas vistik buvo gana sudėtingas gaminys. Tad buvo sukonstruota keletas 2CV variantų labai supaprastintais kėbulo variantais.
Tai visų pirma Baby Brousse, 1963iaisiais sukurtas les Ateliers et Forges de l’Ebrié Dramblio Kaulo Krante, ir kurio licenziją tolimesnei gamybai ir vystymui nusipirko Citroën. Šis projektas davė pradžią FAF modeliui, kuris nuo 1973iųjų buvo gaminamas dalimis Portugalijoje ir baigiamas surinkti Gvinėjoje-Bisau. Kitas modelis, inicijuotas Baby Brousse, buvo Pony, gamintas nuo 1972ųjų Graikijoje. Bandymas gaminti Africar buvo daugiau avantiūra, tačiau iš jo išaugo Bedouin, gamintas Didžiojoje Britanijoje. Vietnamietiškas Baby Brousse variantas vadintas Dalat. Pietų Amerikoje irgi gimė nemažai 2CV klonų, tarp kurių reikia pažymėti argentinietiškus Citrovega ir IES, bei čilietiškus Citroneta ir Yagán. Netgi Irane buvo gaminmi 2CV klonai.

Citroėn 2CV Sahara 4×4

2CV Sahara yra 2CV padidinto pravažumo versija 4×4 su dviem varikliais

2CV Sahara 1958-61 (294vnt.)

2x425cc 2 horizontalių priešpriešinių cilindrų oru aušinami varikliai, 5 CV apmokestinimas, 12AG @ 3500 aps/min
4 varomi ratai per dvi 4 bėgių pavarų dėžes
155×400 Michelin Pilote padangos
Ilgis 3780 mm, plotis 1480 mm, aukštis 1600 mm, ratų bazė 2400 mm, priekinė provėža 1260 mm, užpakalinė 1260 mm, svoris 735 kg
Maksimalus greitis 100 km/val, pilnai pakrautas įveikia 40 laispnių smėlio kalną

2CV Sahara 1962-1967 (399vnt.)

2x425cc 2 horizontalių priešpriešinių cilindrų oru aušinami varikliai, 5 CV apmokestinimas, 14AG @ 4000aps/min
4 varomi ratai per dvi 4 bėgių pavarų dėžes
155×380 Michelin X padangos
Ilgis 3780 mm, plotis 1480 mm, aukštis 1600 mm, ratų bazė 2400 mm, priekinė provėža 1260 mm, užpakalinė 1260 mm, svoris 735 kg
Maksimalus greitis 105 km/val, pilnai pakrautas įveikia 40 laipsnių smėlio kalną


Citroën 2CV galerija, papildyta keliais oficialiai perdarytais 2CV

Citroën 2CV Sahara galerija