Feed on
Posts
Comments

1933 rugsėjį nauji Type 29 ir 45 sunkvežimiai pakeitė C61: normalus, ilgas arba su žema šasi.
Type 45 gaminami su originaliu 4.580cc (73AG) 6 cilindrų varikliu, veža 4.500kg ir pakrautas sveria 7.600kg. Iki 1953 pagaminti 72423 Type 45.

1934 sausį Type 45S autobusas dalyvavo Monte Carlo rali su 29 keleiviais. Type 45B pakeitė 45S.

1937 Autosalone pristatytos ir sunkvežimių dyzelinės versijos: Type 32 – 4 cilindrų 3053cc variklis (55AG) – ir Type 45 – 6 cilindrų 4580cc (76AG). 6 cilindrų variklis naudojamas kompanijos sunkiųjų automobilių gamoje iki 1971ųjų.

1940 siekiant palengvinti degalų trūkumą, daug pramoninių automobilių pritaikomi naudoti dujas. Citroën siūlo dujomis varomą Type 45G, su 6 cilindrų 5.138cc varikliu (60AG) ir vežantį 3.500kg krovinį.

1948 pradėtas gaminti vienas iš Citroën populiariausių universalių automobilių – 45 UADI autobusas. Veža 29 keleivius 65km/h greičiu. Pagaminta 800 45 UADI su 6 cilindrų 67AG dyzeliniu varikliu, 4 greičių pavarų dėže.

Rašant apie Type 45 sunkvežimį, reikia pažymėti, jog jis buvo labai plačiai naudojamas nacistinės Vokietijos Wehrmacht’o Antrąjame pasauliname kare. Yra nemažai karo meto dokumentinių nuotraukų, parodančių šį sunkvežimį įvairiose įdomiose situacijose.

Citroënët puslapis apie Type 45 sunkvežimį ir jo modifikacijas

Citroën Type 45 sunkvežimio ir jo modifikacijų galerija

Comments are closed.