1933 rugsėjį nauji Type 29 ir 45 sunkvežimiai pakeitė C61: normalus, ilgas arba su žema šasi.
Type 29 gaminami su 2650cc (53AG) 6 cilindrų varikliu, veža 2.900kg krovinį ir pakrautas sveria 4.900 kg. Jo
bazėje taip pat gaminamas autobusas. Pagamintas 12531 Type 29.

1934 komercinių automobilių srityje Type 32 pakeitė 29. Kėbulas liko identiškas 29, bet jame įrengtas „plaukiantis“ 4 cilindrų 3053cc su viršuje išdėstytais vožtuvais variklis (56AG). Automobiliu galima vežti 3.200kg ir bendras pakrauto automobilio svoris 5.200kg. Iki 1948 pagaminti 5648 Type 32.

1935 kėbulų gamintojai už kompanijos ribų sukuria Type 32B autobusą, kuris gaminamas iki 1948ųjų.

1937 Autosalone pristatytos ir sunkvežimių dyzelinės versijos: Type 32 – 4 cilindrų 3053cc variklis (55AG) – ir Type 45 – 6 cilindrų 4580cc (76AG). 6 cilindrų variklis naudojamas kompanijos sunkiųjų automobilių gamoje iki 1971ųjų.

Citroënët puslapis apie Type 29 ir Type 45 sunkvežimius ir jų modifikacijas

Citroënët puslapis apie Type 32 sunkvežimį ir jo modifikacijas

Citroën Type 29 sunkvežimio ir jo modifikacijų galerija

.

Citroën Type 32 sunkvežimio ir jo modifikacijų galerija

.

Categories: autocitro

Related Posts

citro

Amazonė

Antras mano turėtas Citroën’as buvo ribota serija (2000 vnt.) išleistas modelis CitroënXantia Prestige, spalva žalia Amazonie métallisé, todėl ir gavo Amazonės vardą. Detaliau apie šį modelį – prancūziškai, o ir rekomenduoju visą ribotų serijų modelių Read more…

citro

Permatomi Citroenai

Vienas iš man įdomiausių dalykų apie automobilius – jų „permatomos“ schemos, kur atskleistos įdomios techninės detalės.

citro

Citroen BX Break

Mano Citro-istorija prasidėjo 1999 m. nuo 1989 m. gamybos BX Break TRD Technic. Tai sumąsčiau papostinti kelias fotkes – ne savojo, bet šiaip BXų 🙂