Rašyti apie prieškarinius Citroën lengvuosius automobilius nėra labai sudėtinga – pakankamai faktografinės-iliustracinės medžiagos, tačiau rašyti apie sunkvežimius ir autbusus labai sunku – jų ir išliko labai nedaug, ir medžiagos tėra ašaros. Tad šiandieninis rašinys labai jau trumpas.

1929aisiais pasirodė pirmasis Prancūzijos greitasis sunkvežimis – C61. Su 6 cilindrų C6F varikliu (42AG), jis veža 1.800kg krovinį (pakrautas sveria 3.800kg) ir turi pilnai uždarą plieninę kabiną.

1930 C61 sunkvežimo keliamoji galia padidėjo iki 2.000kg, bendras svoris iki 4.000kg.

1931aisiais Levallois gamykloje pgamintas pirmais autobusas – C6 G1 – su plieniniu kėbulu, 6 cilindrų varikliu, talpina 22 sėdinčius keleivius. Tarp 1931ųjų rugsėjo ir 1932ųjų pabaigos pagaminti 1.600 C6 G1.

Citroënët puslapis apie C6G1 autobusą

Citroën C6 G1 autobuso galerija

Citroën C61 sunkvežimio galerija

Categories: autocitro

2 Comments

scania · 2009/12/12 at 09:47

Vos ne šiuolaikinis sunkvežimis 🙂
Išvaizda – kapotinė, kaip amerikoniškų dabartinių, pakaba linginė – kaip rusiškų dabartinių 🙂
Visi kiti dalykai irgi yra – pakabinami guoliai, galinės padangos nesuglaustos…
Trūksta tik elektronikos 😀

grumlinas · 2009/12/12 at 11:48

Na taip, kad gedimų būtų daugiau ir įvairesnių 😉

Comments are closed.

Related Posts

citro

Amazonė

Antras mano turėtas Citroën’as buvo ribota serija (2000 vnt.) išleistas modelis CitroënXantia Prestige, spalva žalia Amazonie métallisé, todėl ir gavo Amazonės vardą. Detaliau apie šį modelį – prancūziškai, o ir rekomenduoju visą ribotų serijų modelių Read more…

citro

Permatomi Citroenai

Vienas iš man įdomiausių dalykų apie automobilius – jų „permatomos“ schemos, kur atskleistos įdomios techninės detalės.

citro

Citroen BX Break

Mano Citro-istorija prasidėjo 1999 m. nuo 1989 m. gamybos BX Break TRD Technic. Tai sumąsčiau papostinti kelias fotkes – ne savojo, bet šiaip BXų 🙂