1949

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Pagaminta automobilių – 63.852


1950

Firmos istorija:

Pirmininku-Generaliniu direktoriumi po Pierre Boulanger žūties autoavarijoje tampa Robert Puiseux.
Kompanija SCEMM (Société de Construction d’Equipements, de Mécanisations et de Machines) pradeda veiklą St. Etienne. Ši Citroën dukterinė firma skirta gaminti gamybinę įrangą, ypač specialiąsias stakles.
Kelne (Vokietija), Citroën Automobile AG atnaujina veiklą, kuri buvo nutraukta karo, bet dabar jau tik kaip pardavimų atstovas.

Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone pristatoms 2CV Camionette prieš pradedant gamybą 1951ųjų kovą. Jis veža 250kg krovinį, naudodamas tą patį 375cc variklį (9AG/3500apm). Sunkvežimukas važiuoja 60km/h greičiu ir naudoja 5ltr/100km. Tarp 1951ųjų vasario ir 1978ųjų kovo pagaminti 1.246.306 Camionette. Poreikis toks didelis, kad kartkartėmis susidaro šešių metų laukimo sąrašas.

Pagaminta automobilių – 81.941




Traction Avant, kuriame žuvo Pierre Boulanger




Robert Puiseux (1892 – 1991)




2CV Camionette



1951

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Pagaminta automobilių – 101.126


1952

Firmos istorija:

2CV ir H pradedami surinkinėti Belgijoje.
Niujorke (JAV) įkuriama pardavimų kompanija Citroën Cars Corporation.
Maroke pradeda veikti pardavimų kompanija Citroën Maroc.

Gaminami modeliai:

Birželį visi Traction Avant modeliai gauna upakalinės bagažinės padidinimą, kuris padvigubina bagažo erdvę.

Pagaminta automobilių – 117.521




15-Six



1953

Firmos istorija:

Bretanėje, Rennes-la Barre Thomas, pradeda veikti nauja Citroën gamykla, kuri specializuojasi guolių ir termplastinio elastomero (gumos ar plastiko) gaminių gamyboje. Bretanėje Citroën pradeda decentralizuoti gamybą, kuri anksčiau buvo sutelkta Paryžiuje apie Quai de Javel gamyklą. Tačiau tik 1970ųjų pabaigoje pasiektas galutinis balansas tarp Paryžiaus regiono ir provincijos.
Citroën ir Panhard susitaria dėl dalinio savo pardavimo tinklų sujungimo.
Jacques Cornet ir Henri Luchon, vairuodami 2CV, pasiekia aukčio automobiliu rekordą – 5420m, Mont Chacaltaya kalnas Bolivijoje.

Gaminami modeliai:

Type 55 komercinis automobilis pakeičia Type 45. Su benzininiu ar dyzeliniu varikliu (76AG) ir sverdamas pakrautas 9.300kg, Type 55 veža 5.000kg.
Taip pat pradėtas gaminti 55 UADI autobusas su 6 cilindrų dyzeliniu varikliu ir suapvalintu
užpakalio dizainu. Jame telpa 29 sėdintys keleiviai, autobusas gaminamas nuo 1953ųjų iki 1958ųjų.

Pagaminta automobilių – 137.459




2CV, pasiekęs aukščio rekordą




Type 55




55 UADI



1954

Firmos istorija:

Asnières gamykloje pradeda veikti jos hidraulikos gamybos sekcija, pastatyta ruošiantis DS gamybai.
Asnières hidraulikos sekcija nuo šiol yra atsakinga už visas hidraulines dalis, naudojamas Citroën
automobiliuose.

Gaminami modeliai:

Gegužę 15-Six gauna pastovaus aukščio hidropneumatinę užpakalinę pakabą – techninis perversmas, kurio pradininkais buvo Citroën projektavimo ir vystymo skyrius. Hidropneumatinė sistema sujungia dujas ir skystį ir leidžia pasiekti unikalius komforto ir eismo stabilumo standartus.
Paryžiaus Autosalone 2CV gauna 425cc variklį (12AG/3500arpm) ir centrifūginę sankabą.

Pagaminta automobilių – 154.054




15-Six H



1955

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone pristatomas DS 19. Įvertintas 11CV, jis turi 1911cc variklį (70.5AG/4500apm) ir 4 bėgių pavarų dėžę, važiuoja 140km/h greičiu ir naudoja 10ltr/100km. Jo kėbulas pilnai integruotas su nuimamais paneliais ir nuožuliniai lygia nosimi be radiatoriaus grotelių. Apie DS 19 kalba visas miestas, tai automobilis, skelbiantis naujos eros automobilio istorijoje pradžią. Naujas automobilis revoliucinis ne tik dėl aerodinaminio silueto, bet ir dėl naujų techninių savybių, tokių kaip: hidropneumatinė pakaba su automatiniu aukščio reguliavimu. Visos pagrindinės sistemos – pavara, sankaba, vairas, stabdžiai – turi stiprintuvus, automobilis turi dvi nepriklausomas stabdžių sistemas ir automatinį paskirstymo mechanizmą, derinantį stabdžių jėgą su automobilio svoriu. Pirmąkart pasaulyje serijiniame automobilyje priekyje įrengti diskiniai stabdžiai. Automobilis yra super-pataikymas: per pirmas 45 minutes užsakomi 749 automobiliai ir dienos pabaigoje užsakyta jau 12.000. DS gaminamas beveik 20 metų. Viso tarp 1955ųjų spalio ir 1975ųjų balandžio pagaminta 1.456.115 DS.

Pagaminta automobilių – 181.744




DS 19




DS 19 aprašas




DS šeimos medis



1956

Firmos istorija:

DS pradedamas surinkti Belgijoje.

Gaminami modeliai:

Pradedamas parduoti pirmas 4 ratais varomas Citroën sunkvežimis – Type 46 CDU – su 6 cilindrų 5181cc dyzeliniu varikliu (95AG). Jis veža 5.000kg krovinį ir pakrautas sveria 9300kg.
Metų pabaigoje pradedamas gaminti Type 46 DP UADI. Jo kėbulas identiškas Type 55. Jame įrengtas dyzelinis variklis, kurio cilindrai praplatinti nuo 94mm iki 100mm, ir 5 greičių pavarų dėžė.

Pagaminta automobilių – 190.091




Type 46 CDU



1957

Firmos istorija:

Pnompenyje (Kamdodža) pradeda veikti 2CV sunkvežimukų surinkimo linija.
Citroën ir Société Alsacienne de Constructions Mécaniques pasirašo susitarimą, kuriuo Mulhouse gamykla pertvarkoma gaminti vairo mechanizmus.
Citroën įrengia pirmą kompiuterį savo atsarginių dalių skyriuje.

Gaminami modeliai:

Gegužę pradedamas pardavinėti ID19 po savo premjeros (uždaru gaubtu) 1956ųjų Paryžiaus Autosalone. Jis gaminamas dviejų versijų: Standard (63AG/4000apm, 130km/h) ir Lux (66AG/4500apm, 135km/h). Tarp 1957ųjų kovo ir 1969ųjų rugsėjo pagaminti 491.434 ID.
Pradėjus gaminti ID 19, liepą nutraukiama Traction Avant gamyba po nuostabios 23 metų karjeros be jokių didesnių modifikacijų. Viso pagaminta 759.123 Traction Avant.
Paryžiaus Autosalone 2CV gauna bagažinės dangtį.

Pagaminta automobilių – 206.136




ID 19



1958

Firmos istorija:

Pirmininku-Generaliniu direktoriumi tampa Pierre Bercot.
Citroën Hispania atidaro gamyklą Ispanijos Vigo uoste ir pradeda gaminti 2CV sunkvežimukus Ispanijos rinkai ir eksportui. Pradėjęs gaminti automobilius Ispanioje, Citroën gauna priėjimą prie rinkos, kur importas griežtai ribojamas.
Saplio 9 Quai de Javel oficialiai pervadinama „Quai André Citroën„.

Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone pristatomas ID 19 Break, kuriame suderintos techninės ID 19 Lux savybės su Break kėbulu – tai šeimos ar universalus automobilis.
DS 19 Prestige pradedamas gaminti tuo pat metu. Orientuotas verslininkams, jis turi stiklo pertvarą tarp priekinių ir užpakalinių sėdynių.
Kovą pradedamas gaminti 2CV Sahara, 4 varomais ratais su dviem 425cc varikliais (bendrai 24AG/3500apm) ir įvertintas 5CV. Nuostabios 4×4 2CV visureigio savybės ypač patinka naftos ieškotojų ir kalnakasybos brigadoms dykumose. Pilnai pakrautas automobilis gali užvažiuoti į 40% statumo smėlio šlaitą. Sahara pradedama gaminti 1960ųjų gruodį ir per šešis metus pagaminami 694 egzemplioriai.

Pagaminta automobilių – 246.305




Pierre Bercot (1903-1991)




ID 19 Break Ambulansas




2CV Sahara


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *