1939

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Vasarį pristatomas 7C Eco, kuris naudoja 10% mažiau kuro nei 7C.
Vietoje Traction Avant 11 pradedamas gaminti 11 Perfom su nauju patobulintu karbiuratioriumi. Galia išauga iki 56AG/3800apm ir maksimalus greitis yra 115km/h.
Planuotas 2CV išleidimas nutrauktas karo. Iki gegužės buvo pagaminta 250 prototipų TPV, paruoštų Paryžiaus Autosalonui, kuris neįvyko dėl karo. Siekiant išlaikyti paslaptį, visi jie, išskyrus vieną, sunaikinti.
Ultra-modernus TUB (Transport Utilitaire series B) pradedamas gaminti balandį. Priekiu varomais ratais, su priekyje išdėstytu valdymu, turi slystančias šonines duris, plokščią krovinių platformą ir kelia 850kg krovinį. Variklis naudojamas iš Traction Avant 7C (TUB) arba 11 (TUC). TUB yra pirmtakas Type H,
kuris bus pradėtas gaminti po karo.

Pagaminta automobilių – 69.575




11 Perform




TPV




TUB



1940

Firmos istorija:

Quai de Javel gamykla bombarduojama. Citroën’o Belgijos gamykla dalinai sugriauta. Gamyba laipsniškai krinta, priklausomai nuo aplinkybių ir vadovybės priešinimosi okupnatų reikalavimams.

Gaminami modeliai:

Iš sedanų tik Traction Avant gaminamas iki 1941ųjų.
Siekiant palengvinti degalų trūkumą, daug pramoninių automobilių pritaikomi naudoti dujas. Citroën siūlo dujomis varomą Type 45G, su 6 cilindrų 5.138cc varikliu (60AG) ir vežantį 3.500kg krovinį.

Pagaminta automobilių – 32.284


1941

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Pagaminta automobilių – 13.871


1942

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Pagaminta automobilių – 9.319


1943

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Pagaminta automobilių – 4.494


1944

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Pagaminta automobilių – 2.318


1945

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Pagaminta automobilių – 9.324


1946

Firmos istorija:

Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone spalį pristatomas atgimęs 11B, dabar vadinamas 11 Normale, 11BL, pervadintas 11 Légère, ir 15-6G.

Pagaminta automobilių – 24.443




11 Normale




11 Légère



1947

Firmos istorija:

Citroën įkuria dukterinę kompaniją Buenos Aires (Argentina) – Sivara. 1951aisiais ji tampa Automobiles Citroën SRL.
Kita duktrinė kompanija įkuriama Stokholme (Švedija), Automobiles Citroën Aktiebolag.
Darbo pagerinimo eksperimentai pradėti Levallois gamykloje, įkuriant individualias darbo vietas variklių surinkimui.

Gaminami modeliai:

Gegužę pradedamas gaminti 15-Six D su nauja pavarų dėže, karbiuratoriumi ir cilindrų galvute.

Pagaminta automobilių – 28.977




15-Six D



1948

Firmos istorija:

Asnières, už Paryžiaus ribų, pradeda veikti štampavimo gamykla, nupirkta iš Automobiles Laffly.
Levallois gamykla, 1929aisiais nupirkta Citroën, tampa 2CV namais. Ji tėra vienintelė Citroën įmonė,
kurioje yra ir kėbulų gamyba, ir dideli mechanizmų surinkimo plotai.

Gaminami modeliai:

Paryžiaus Autosalone spalį pristatomas 2CV, apstulbinęs lankytojus savo naujoviška išvaizda, išradingu dizainu, ekonomija ir galimybe įvairiems pritaikymams. 2CV išreiškia naują individualaus transporto filosofiją. Naujai sukurtas 375cc oru aušinamas plokščias dviejų cilindrų variklis (9AG/3500apm).
Pirmą kartą Citroën panaudoja 4 greičių pavarų dėžę kaip standartinę. 2CV važiuoja 65km/h greičiu ir naudoja 4.5ltr/100km. Tarp 1949ųjų spalio ir 1990ųjų liepos 27 pagaminti 3.872.583 egzemplioriai 2CV ir įvairių jo lengvų universalų modifikacijų.
Birželį pradedamas gaminti H, 1.200kg keliamosios galios universalus automobilis. H siūlo naują struktūrinę koncepciją – šasi su platforma ir gofruoto plieno kėbulu, aprūpinti 1911cc varikliu (50AG/3800apm. Įvertintas 11CV, H važiuoja 78km/h greičiu ir naudoja 13ltr/100km. Tarp 1948ųjų birželio ir 1981ųjų gruodžio pagaminta 490.156 H.
Vienas iš Citroën populiariausių universalių automobilių – 45 UADI autobusas – taip pat pradėtas gaminti tuo pat metu. Veža 29 keleivius 65km/h greičiu. Pagaminta 800 45 UADI su 6 cilindrų 67AG dyzeliniu varikliu, 4 greičių pavarų dėže.

Pagaminta automobilių – 42.776




2CV




H




45 UADI


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *