Traction Avant CV15Valdant naujiesiems šeimininkams, Citroën koncernas iš esmės nepakeitė savo vystymosi. Techninę politiką vykdė dar André surinkta komanda, 1938 metais buvo sukurtas geriausias Traction Avant variantas, 15CV su 6 cilindrų varikliu. Vadinamas „kelių karaliene“, modelis buvo toks sėkmingas, kad su nedidelėmis modifikacijomis jis buvo gaminamas iki pat 1956 metų. Šiame modelyje jau po karo buvo išbandyta (ant užpakalinių ratų) hidro-pneumatinė pakaba, kuri pilnai atsiskleidė modelyje DS.

2CV prototipas1936 metais buvo pradėtas konstruoti kadaise garsaus Type C įpėdinis, super-populiarusis 2CV, vadinamas „bjauriuoju ančiuku“. Prasidėjęs karas sutrukdė šio modelio serijinę gamybą, netgi prototipai buvo sunaikinti, kad neatitektų vokiečiams.
2CV serijinisSkirtingai nuo Louis Renault, kuris bendradarbiavo su okupaciniu režimu (todėl po karo jo gamyklos buvo nacionalizuotos, o jis pats paslaptingomis aplinkybėmis po teismo mirė kalėjime) Citroën vadovybė ir darbuotojai priešinosi okupacijai, todėl gamybos apimtys karo metu nenumaldomai mažėjo, per metus buvo pagaminama prieškarinė poros savaičių norma.
Tik po karo Citroën atgavo savo pajėgumus. Iš pradžių buvo tęsiama tik Traction Avant gamyba, o 1948 metais pradėta serijinė 2CV gamyba.

IDDS 191955 metais pasaulį išvydo legendinis DS, kuriame  panaudota hidro-pneumatinė pakaba, sankaba, vairo ir stabdžių stiprintuvai. Vėliau, kiek supaprastinus DS, buvo pradėtas gaminti ID. Šių modelių konstravime buvo panaudota koncerno Michelin patirtis gumos konstrukcijų gamyboje. Po DS/ID turbūt visame pasaulyje nebuvo sukurta revoliucingesnio automobilio ir tam tikra prasme šiuos automobilius, pratęsusius Citroën novatoriškumo tradicijas, galima laikyti savotišku paminklu  André Citroën.

Toliau Citroen koncernas vystėsi gana stabiliai, leidžiant naujus modelius ir tobulinant senus, tačiau jis niekad nebeužėmė tos padėties, kaip valdant  André. Jau 60aisiais buvo galvojama apie Citroën koncerno sujungimą su Italijos koncernu Fiat, bet tik 1971 metais Fiat nupirko 51% prancūzų koncerno akcijų. Tačiau ši sąjunga buvo trumpalaikė – 1975 metais Fiat vėl pardavė savo dalį Michelin koncernui. Šis kuris savo ruožtu po metų Citroën turtą perdavė kuriamai su Peugeot koncernu bendrovei, ir nuo 1976 metų Citroën kartu Peugeot sudaro PSA koncerną, kurį valdo Peugeot šeima.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *