Feed on
Posts
Comments

Atvykome į savo viešbutį Bodrumo apylinkėse vėlai šeštadienio vakare, tai sekmadienį praleidome susipažindami su viešbučiu, valgydami-gerdami, pliažindamiesi-maudydamiesi. Oras buvop ~+27C, vanduo šiltesnis nei vidurvasarį Baltijoje, tad mirkome ilgai.
Pirmadienį surengėme išvyką į patį Bodrumą. Pro viešbutį važiuoja mikriukas, kuris už 6 vietinius pinigus nuveža į Bodrumo autobusų stotį, šalia kurios yra dengtas turgus-bazaras. Pagrindinis mūsų tikslas buvo nusipirkti turkiškų saldumynų ir, galbūt, kažką įdomaus. Bazaro viduje maždaug Gariūnai iki civilizuotų paviljonų atėjimo, tik po stogu. Turkai nėra labai įkyrūs, tačiau siūlyti prekes ir paskui derėtis moka. Apart numatytų saldumynų mano moterišlės nusipirko kažkokių odinių piniginių, o mane aprūpino 3 džinsais ir 1 šortais, bo tipo turkiška medvilė labai gera. Turėtų užtekti iki pensijos musėt.
Po bazaro, apsikrovus paketais, kaip sykis suspėjome į savo mikriuką sugrįžti į viešbutį.
Patsa Bodrumas nedauagiaaukštis, toks kurortinio pietieško stiliaus miestas. Į jį nuo oro uosto visąlaik važiuojama puikia autostrada, nutiesta per kalnus. Nuo autostrados atsišakoja žymiai prastesni kalnų keliia, vedantys į pajūryje išmėtytus viedšbutynus.