Feed on
Posts
Comments

Na va pagaliau – mūsų šiuometinės kelionės po lenkų žemes paskutinės kelionės dienos įspūdžiai.

Penktąją kelionės dieną buvome suplanavę aplankyti šalia Bialowiežo esantį žvėryną (išvakarėse apsižiūrėjome, kur jis yra), paskui aplankyti Bialystoką, ten apsiprekinti (koks lietuvis iš Lenkijos be zakupų grįžta? 😉 ), o jei dar bus noro – ką nors pamatyti. Šiaip labaio rekomenduoju apsilankyti Bialowiežoje – tikrai įdomi gyvenvietė, yra keli dideli viešbučiai, SPA, plius daugybė privačios nuomos. Iš ten rengiamos ekskursijos po Bialowiežo girią, tad mes nusimatėme ten surengti dar vieną vizitą.
Perspėjimas: Nemėgstančių daug fotkių prašome toliau ir nebežiūrėti.

Dienos kelionės schema

View PL-2011 5 diena in a larger map

Bialowieža: Parodomasis stumbrų rezervatas
IMGP2671
Nuvažiavome anksti ryte prie rezervato (parkingas mokamas, 6ZL), susimokėjome bene po 10ZL ir pasivaikščiojome. Apart stumbrų, ten dar yra labai pasislėpusi lūšis, elnias, briedė, tuntas šernų su šerniukais, stirninas, mažučių arkliukų ir didelių arklių, o labiausiai nustebino stumbrų ir galvijų mišrūnas žubron (tipo stumbronis). Pasivaikščiojimas toks smagus, patiko. Nustebino tai, kad Lenkijoje ne tik keli stumbrų rezervatai, bet yra ir laisvėje besiganančių.

Apžiūrėję žvėryną, pasukome link Bialystoko, kuris pasirodė totaliai nesvetingas – iš pradžių neradome, kur apsimokėti už parkingą, kol nepaaiškėjo, kad tam reikia nusipirkti kažkokias korteles kažkokiame kioske (visur kitur mokėdavai grynais arba parkomatui, arba diedeliui žalia liemene). Nesuradę ppaslaptingojo kiosko, tiesiog apsukome ratą miesto centre, apžiūrėjome ir nutarėme apsipirkti netoli miesto esančiame Auchan prekybcentryje. Visų pirma, nežinojome, kur jis yrA, apart to, kad „kažkur kelyje link Varšuvos“. Pabandžiau suprogramuoti navigaciją, kad mus išvestų į tą kelią link Varšuvos, tai ji įvarė mus į rekonstruojamą kelio mazgą ir niekaip nesileido įtikinama, kad prieš ženklus važiuoti negalima. Po kelių perprogamavimų nusispjoviau ir pagal miesto schemą, pažeidę viso labo tik vieną laikiną ženklą, ištrūkome iš to beprotnamio 😉 Prekybcentrį radome, tikrai bardzo dužy. Apsispirkę pasukome link namų ir staiga visi pajutome, kad esame persisotinę įspūdžių… Psio, kažkoks nebenoras ką nors aplankyti… Tai numojome ranka ir ramiai grįžome į Kauną, susukę 1320km.

One Response to “Lenkija’2011 – Penkta diena”

1. […] diena Antroji diena Trečioji diena Ketvirtoji diena + Marijos paveikslas + Twardowskio veidrodis Penktoji diena Šis įrašas priskirtas foto, gražūs vaizdai, kelionės kategorijai ir pažymėtas PL-foto […]