Feed on
Posts
Comments

Čia Lietuva

10 Responses to “Čia Lietuva”

  1. scania parašė:

    O – pagal vėžas matyti, kad kažkas linksmai vairuoja 🙂

    • grumlinas parašė:

      -> scania – ne mumi, ne mumi – mumi prieš kalniuką kaip sykis sustojo 😉 O ten panašu, kad ten drąsus tyrinėtojas vos neištyrė griovio dugno

      • scania parašė:

        Na, iki griovio tai dar toli buvo 😀 Tiesiog smagiau pravažiuota, ir tiek 🙂 Ir net suspėta aplenkti duobes 😉

  2. Taškas parašė:

    Jo, smagu tokiu keliuku trečiu bėgiu netoli šimto važiuoti, vaizduojant ralistą. Mašina veik skrenda, jokio kratymo, damos cypia. Posūkius kerti Zasados trajektorija, gazą didini jau posūkyje… Jei tenka stabdyti darai tai junginėdamas bėgius – 3,2,1.
    Užpakalinio vaizdo veidrodėlyje matai įspūdingus dulkių debesis, tokie patys įspėja apie iš priekio artėjantį auto. Jei pamatai laukuose dirbančius ar prie kokios sodybos, pagarbiai sulėtini greitį, kad mažiau būtų dulkių… Kaifas.

    Lyg šiol man mįslė, kas apsaugojo vieną kart, kai dviem Mazdomis 626 2,2 su vyr.mechaniku pavarėm po 170 km/h kažkur prie Dubingių. Po to, jau užstalėje, primityviu būdu – su popieriaus lapu – patikrinau reakciją. Abiejų buvo vidutiniška 🙂

    • scania parašė:

      Skaičiau komentarą ir svajingai prisiminiau BX… XM žvyrkeliuose – gerokai per sunkus, nėra tavo aprašyto smagumo… 🙂
      Eeech, gėris yra žvyrkeliai, gėris! 😀

      • Taškas parašė:

        Taigi, kai pirmą kartą stebėjau lenktynes ralio greičio ruože, niekaip nesusigaudžiau, kaip greta stovintys supranta – gerai ar ne praėjo ekipažas.
        -Aha, aišku, posūkyje mirksi stabžių lemputės, tai slabakas. Bet pralėkė Girdauskas – mirksėjo, o tie asai sako – gerai.
        -Aha, prieš posūkį ratai išsukti į kitą pusę… Betgi VISI taip daro.
        -Aha, nu ne velnio neaišku 🙂 , o tie asai žiūri į savo laikrodžius, betgi tie laikrodžiai paprasti, rankiniai 🙁

        Prieinu prie tų žiūrovų- asų ir paprasčiausiai klausiu – kas ir kaip.
        – Greičio ruože mašinos leidžiamos kas dvi minutes. Užsifiksuoji sekundinę rodyklę ir lygini su sekančiu ekipažu…
        – O, kaip paprasta, bet iš tikrųjų taip. Būna skirtumas 10- 20 sekundžių.

    • grumlinas parašė:

      -> Taškas – žvyrkeliai man patinka – daug įdomių vaizdų. Dėl prasinešimo – na, 120-130 esu išmynęs, daugiau mano greičio blokatorius dešinėje sėdynėje neleidžia 😉 Bet kai įjungtas hydractive (pakabos standinimas) – ajna Kibiruxas dulkių debesyje, sutiktus golpelius ir kitokią kaimo techniką šiurpindamas 😉

      • Taškas parašė:

        Ką tai reiškia – “ įjungtas hydractive (pakabos standinimas)“?
        Kad nešliaužia pilvu? A, ne, nesiūbuoja lyg koks prancūziškas laivas, o važiuoja. 🙂

        Tai gal ir posūkius teko imti su ratais, pasuktais į kitą pusę?
        Na, žiguliukų ir LANCIA STRATOS laikais, taigi, iki pasirodant revoliuciniams quatro?
        Man neteko, bet vienas bendradarbis anais superdeficitų laikais supylė VAZ-21011 kapitaliai, bu, kur pasuko, ten ir nuvairavo – be slydimo.

        Kitas linksmų plaučių bendradarbis turėjo tokią dūduojančią sireną – maršas iš kino filmo „Tiltas per upę Kvai“. Jam Molėtų plente kažkoks jaunikaitis vis lipo įkyriai ant kulnų. Tai Vaclavas neapsikentęs jį praleido, o po kelių kilometrų aplenkdamas sutrimitavo… Sakė, anas įkyruolis iš strioko – tiesiai griovyn.

        • grumlinas parašė:

          -> Taškas – įjungtas hydractive (pakabos standinimas) – jo, labai supaprastinant esmę, tai tikrai „nesiūbuoja lyg koks prancūziškas laivas, o važiuoja“. Iš esmės sumažinamas pakabos minkštumas ir šoninis lingavimas, mašina pagal pastovumą pasidaro panaši į standartinį fokišką šiknakratį. Bet važiuojama komfortabiliai 😛