Feed on
Posts
Comments

Nostalgiška kelionė

Su mano geresniąja puse vakar pasivažinėjome jos vaikystės/paauglystės/jaunystės vietomis. Tipo kur važiuodavo atostogauti pas močiutę į kaimą ar šiaip atostogų, o paskui jau ir mudu kartu lankydavomės. Pokyčiai didžiuliai, daug kur į liūdnąją pusę. Labai saulėta karšta diena, įdegiau rankas per awto priekinį stiklą 😀
Fotkės sudėtos į Flickr galeriją, toliau trumpi komentarai. Įrašas toks daugiau familinis, t.y. tiems, kas prisimena tas vietas.

Pirmas sustojimas: Lynelio ežeras.
Kažkada ten būdavo galima sustoti ir išsimaudyti. dabar netgi užrašas „Lynelis“ nuo aikštėlės nuimtas, priėjimas prie ežero per šabakštynus, įbristi vandenin galima, o va aplinkui vaikščioti reikia ypač atsargiai: viešojo tualeto aikštelėje nėra.
IMGP0730

Antras sustojimas: Daugai.
Anuo metu ten būdavo galima nusipirkti labai skanaus pyrago, kepamo vietinėje kepykloje (teko ir man jo valgyti tikrai skanus). Dabar beliko Maxima ir vietinės neypač-parduotuvės. Užtai miestelio aikštė išgražinta, bet man neužkabino akies – perdaug visko. Pliusas – sutvarkytos ežero pakrantės.
IMGP0737

Trečias sustojimas: Glūko ežeras.
Savo laiku topinė mūsų familijos poilsiavietė palapinėse, kol dukra, sulaukusi 5 metų, užprotestavo prieš normalaus tualeto nebuvimą ir mums teko pereiti prie labiua civilizuotų poilsiavimo būdų.
Dabar poilsiavietė aptvarkyta, pilna žmonių.
IMGP0751

Ketvirtas sustojimas: ex. geležinkelio stotis „Artilerija“: straipsniai iš OlitaOrany ir Miestai
Kažkada, bepoilsiaudamas prie Glūko ir beslampinėdamas po apylinkes, buvau nustebęs, suradęs iš pradžių buvusį vandens bokštą, o paskui ir pačią buvusią stotį. Tuo metu atspėti, kas tai, nebuvo šanaų, tai man tas ir pasiliko mįslė kokiemas 30 metų 😉 dabar vieta aptvarkyta, aplink nušienauta, o priėjimas užtvertas užrašu „Privati valda“
IMGP0772

Penktas sustojimas: Senoji Varėna.
Pro Senąją Varėna pravažiuodavome daugiausia nesustoję, nebent parduotuvėje apsipirkti. Bjauriausia vieta buvo sankryža ant kelio Wilno-Druskieniki (bjauresnė vieta tik ant kelio Trocki-Preny netoli Jiezno). Dabar toje vietoje normalus žiedas su prabangia metaline… ėėė… eee…, vienžo tipo skulptūra.
IMGP0775

Šeštas sustojimas: Razumnos kaimas.
Mano geresniosios pusės super-nostalginė vieta. Deja, senelių sodyba, kažkada parduota kaimynams, – skausmas ir liūdesys 🙁 dabartinis savininkas turi vilčių apsitvarkyti namą, nugriovęs vieną jau sugriuvusį galą.
IMGP0816

Septintas sustojimas: Kalesninkai.
Prabangus bažnytkaimis, iki kurio su močiute vaikščiodavo mano geresnioji pusė. Šiaip nieko, gražu ten. Kalesninkai vietiniams lietuviams buvo tarsi rytinė Oikumenos riba, nuo kurios į rytus gyveno „tie lenkai“ ir padoriam lietuviui ten nebuvo ką veikti.
IMGP0825

Aštuntas sustojimas: Eišiškės.
Kadangi Eišiškėse mudu su brangiausiąja esame buvę gal kartą gyvenime, tai nutarėme, nebodami galimų drakonų ir kitokių pavojų, išvažiuoti už civilizacijos ribų ir apžiūrėti tuos kraštus. Nu ką – nieko, ir ten galima gyventi. Eišiškėse vietinėje parduotuvėje nusipirkau mineralinio, bo išgėrėme visas atsargas. Pirkėjai šneka vietine beveik-lenkų kalba, pardavėja su jais bendrauja žodis rusiškas-žodis lenkiškas. Aš tai molča padaviau eurą už 2 butelius mineralinio ir nestresavau vietinių savo lenkų kalbos žiniomis 😉
Miestelyje, nelipdami iš awto (mumi ištiko tinginius vulgaris priepuolis) nufotkinome bažnyčią ir pasukome atgal.
Tai va tokia faina išvyka gavosi.
IMGP0831

10 Responses to “Nostalgiška kelionė”

1. scania gti parašė:

Glūkas, Glėbas, Varėna. Neretai 🙂 Po keliskart per metus.
    Ant Varėnos žiedo tas kažkas visada išsiveržia žodžiais mamajaus kepurė. Nežinau, nei kas tas mamajus, nei kokia jo kepurė, bet kaskart pamatęs… 😉

2. scania gti parašė:

Ne tas. Kažkas plokštesnio 😀
    Dažnai prasuki ten ar kartą kas dešimtmetį?